خبرگزاری کار ایران

بخشدار سلمانشهر بمناسبت هفته پدافند غیر عامل:

پدافند غیرعامل، یکی از موثرترین، پایدارترین و کم هزینه ترین روشهای دفاع در مقابله با تهدیدات دشمن است

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۰۱۶

در شرایط فعلی با پیشرفت علوم و تکنولوژی و صنعت و ماهیت پیچیده تهدیدات باید اقدام جدی و اتخاذ راهبرد نو به جهت افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری و تسهیل و تداوم جریان خدمت رسانی در زمان بحران و ارتقای امنیت ملی را در دستور کار قرار دهیم.

بخشدار سلمانشهر گفت: همواره در طول تاریخ بشریت امنیت در تمامی ابعاد آن از دغدغه های خانواده ها، قبایل، جوامع و کشورها بوده است

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عباس آباد، به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل شمسعلی نورمحمدی اظهار داشت: همواره در طول تاریخ بشریت امنیت در تمامی ابعاد آن از دغدغه های خانواده ها، قبایل، جوامع و کشورها بوده استو جوامع برای استقرار امنیت در اجتماعات بدوی و برای در امان ماندن از تهدیدات مثل دزدان، حیوانات وحشی، سیل، زلزله و دیگر سوانح طبیعی اقدامات متناسب با مقتضیات زمان و مکان خویش را بروز داده است.

وی ضمن اهمیت تداوم جریان خدمات رسانی در زمان بحران ابراز کرد: در شرایط فعلی با پیشرفت علوم و تکنولوژی و صنعت و ماهیت پیچیده تهدیدات باید اقدام جدی و اتخاذ راهبرد نو به جهت افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری و تسهیل و تداوم جریان خدمت رسانی در زمان بحران و ارتقای امنیت ملی را در دستور کار قرار دهیم.

بخشدار سلمانشهر در ادامه گفت: این مهم باید از سوی مردم و مسئولان دلسوز نظام در ساخت پروژه ها و منازل مسکونی، جاده، پل، سد، نیروگاه، فرودگاه های بین المللی و مقابله با حملات سایبری و نظایر آن مورد ملاحظه قرار بگیرد.

نورمحمدی در بیان اهمیت پدافند غیرعامل اذعان داشت: موقعیت ژئوپولتیک و ژئواستراتژیک خاص کشورمان و توطئه های عمیق و عنادآمیز استکبار جهانی علیه دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده از راهبرد پدافند غیرعامل را به عنوان یکی از موثرترین، پایدارترین و کم هزینه ترین روشهای دفاع در مقابله با تهدیدات و اقدامات دشمن ضروری نموده است و کلیه نهادهای مرتبط می بایست ضمن تبیین شاخصها و مولفه های گوناگون این راهبرد بنیادی، بر اهمیت جامعه پذیری و فرهنگ سازی و نهادینه نمودن آن توجه نمایند و به تناسب با آن سیاستها و برنامه های لازم برای اجرایی نمودن ابعاد مورد نظر را طراحی و عملی سازند.

وی در پایان ابراز داشت: امید به آن است که با رعایت الزامات اجرایی راهبرد پدافند غیرعامل افزایش ضریب امنیت ملی کشورمان برای نسلهای فعلی و آینده ایران اسلامی به ارمغان آوریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز