خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

۹۲۲ نیروی گشت و مراقبت در سطح استان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۲۲۰

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: ۹۲۲ نیروی گشت و مراقبت در سطح استان داریم.

شیرزاد نجفی در گفت‌وگو با ایلنای لرستان اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تا قبل از دولت سیزدهم تعداد پاسگاه‌های حفاظت از منابع طبیعی استان تنها چهار مورد بودند.

وی افزود: این پاسگاه‌ها شامل معمولان، شاهیوند چگنی، میانکوه پلدختر و قلعه گل خرم‌آباد بودند.

نجفی بیان کرد: سال گذشته با پیگیری‌های زیاد و بنا به شدت لرستان، عملیات اجرای عملیات اجرایی ۴ پاسگاه جدید در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان یادآور شد: این پاسگاه‌ها در منطقه چم چیت دورود، میربگ دلفان، شول آباد الیگودرز و اولاد قباد کوهدشت احداث شده‌اند. این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر پاسگاه دورود و الیگودرز 8 درصد پیشرفت دارند و کوهدشت و دلفان نیز تکمیل شده‌اند.

وی توضیح داد: بنا همچنین تا پایان امسال پاسگاه حفاظت از منابع طبیعی طرهان کوهدشت، ویسیان، بسطام الشتر، کاکاوند و زلقی الیگودرز را افتتاح و بهره‌برداری برسانیم.

نجفی برآوردان کرد: برای احداث هر پاسگاه حفاظتی منابع طبیعی در استان لرستان، ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان در ادامه صحبت‌هایش گفت: در حال حاضر ۹۲۲ نیروی گشت و مراقبت در سطح استان داریم که از دو میلیون و ۲۶۵ هزار و ۳۳۲ منطقه اراضی استان ملی حفاظت می‌کنند.

نجفی افزود: نرم افزار جهانی به ازای هر هزار زمین از اراضی منابع طبیعی یک نیروی حفاظتی لازم است که در حال حاضر استان نیازمند شدید نیرو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز