خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد:

گزینه‌های شهرداری خرم آباد باید دارای برنامه مدون و فرا‌تر از شهردار کنونی باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۶۴

باید در انتخاب شهردار به سمت علمی شدن پیش برویم تا سنتی‌گرایی، چرا که با این رویکرد قدرت مانور برای عمران شهری بیش‌تری می‌شود.

ایلنا: رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اظهار داشت: با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام برای انتخاب شهردار، حدود ۳۰ نفر به دفتر شورای شهر مراجعه و ثبت نام کردند و گزینه‌های ثبت نامی باید دارای برنامه مدون و فرا‌تر از شهردار کنونی باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، وی بیان داشت: کار بررسی توانمندی ثبت‌نام شده‌ها آغاز شده و در جلسات آتی اعضای شورا ادامه می‌یابد تا در پایان به گزینه نهایی برسیم.

مهرابی با اشاره به اینکه عمران و توسعه شهر در گرو انتخاب شهردار توانمند است، بیان داشت: باید در انتخاب شهردار به سمت علمی شدن پیش برویم تا سنتی‌گرایی چرا که با این رویکرد قدرت مانور برای عمران شهری بیشتری می‌شود.

رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه استخدام‌های بی‌رویه بار سنگینی بر دوش شهداری خرم‌آباد نهاده است، افزود: متاسفانه ظرف سال‌های گذشته اکثر نیروهای استخدامی در شهرداری به عنوان نیروی صف(رفتگر و مشاغل کارگری…) جذب شده‌اند، اما با وجود نیاز به نیرو در این بخش، ظرف مدت کوتاهی با استفاده از روابط به بخش اداری منتقل شده‌اند.

مهرابی تصریح کرد: شهردار توانمند و با قدرت، هرگز تن به خواسته‌های این‌چنینی نمی‌دهد و باید به خواسته‌های شخصی دیگران حتی اگر از اعضای شورای شهر باشند، تن ندهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز