خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر خرم آباد خبر داد:

هرمز نصیری و دو گزینه دیگر کاندیدای شهرداری خرم آباد هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۰۳

تا دو هفته آینده برای انتخاب شهردار باید به نتیجه برسیم و با توجه به اینکه گزینه‌ای قوی‌تر از نصیری شهردار اسبق خرم آباد نداریم، امیدواریم از بین نصیری و دو گزینه دیگر که سابقه شهردار شدن در خرم آباد را دارند به اجماع برسیم.

رئیس شورای شهر خرم آباد گفت: تا دو هفته آینده برای انتخاب شهردار باید به نتیجه برسیم و با توجه به اینکه گزینه‌ای قوی‌تر از نصیری شهردار اسبق خرم آباد نداریم، امیدواریم از بین نصیری و دو گزینه دیگر که سابقه شهردار شدن در خرم آباد را دارند به اجماع برسیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رئیس شورای شهر خرم آباد در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه برخی از اعضای شورای شهر خرم آباد با سهم‌خواهی و تصمیم‌گیری‌های عجولانه و غیر کار‌شناسانه باعثشدند در انتخاب شهردار برای شهر خرم آباد به چالش برسیم و در‌‌ نهایت موفق به انتخاب شهردار برای شهر خرم آباد نشویم.
وی تصریح کرد: تا دو هفته آینده برای انتخاب شهردار باید به نتیجه برسیم و با توجه به اینکه گزینه‌ای قوی‌تر از نصیری شهردار اسبق خرم آباد نداریم امیدواریم از بین نصیری و دو گزینه دیگر که سابقه شهردارشدن در خرم آباد را دارند به اجماع برسیم.
وی ادامه داد: خدمات مطلوب نصیری و رضایت عمومی مردم از عملکرد وی می‌تواند برگ برنده نصیری در قانع کردن اعضایی شورای شهر خرم آباد برای رای به وی باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به بازنشستگی شجاع دریکوند فرماندار اسبق خرم آباد که از گزینه‌های شهرداری خرم آباد احتمال حضور وی در شهرداری خرم آباد را ضعیف دانست و باید فکر خود را به سایر گزینه‌ها معطوف کنیم.
وی در ارتباط با دخالت یکی از مسئولان ارشد استان در انتخاب شهردار گفت: به هیچ وجه اجازه دخالت مسئولان سیاسی استان در انتخاب شهردار را نمی‌دهیم و امیدواریم اعضایی شورای شهر تحت تاثیر قرار نگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز