خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت فرارسیدن سال نو

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۹۰۵

مدیرعامل بانک ملی ایران با انتشار پیامی، فرارسیدن سال 1401 را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی روابط عمومی بانک ملی ایران ، متن پیام محمد رضا فرزین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بانک ملی ایران، بزرگترین بنگاه اقتصادی و نهاد مالی کشور است که توانسته در تمام دوران تاریخ خود، نقشی بی بدیل در کمک به توسعه، استقلال اقتصادی و نوسازی اداری کشور ایفا کند.

نگاهی به دوران پس از حضور این بانک در عرصه اقتصاد کشور، از نقش مهم آن در تحولات زیربنایی ایران زمین به ویژه در سال های پس از انقلاب، جنگ تحمیلی، دوران سازندگی و زمانه اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان حکایت دارد. بدیهی است این تحولات، جز با تلاش همکاران بسیار متخصص و متعهد بانک امکان پذیر نبوده است.

مزیت بانک ملی ایران، داشتن نیروهای پرتلاش و زحمتکشی است که در بانک و نهادهای وابسته به آن خدمت می کنند و در کنار آنها، خانواده مشتریان بانک ملی ایران که با اعتماد همیشگی خود، این نهاد را هر روز بیش از پیش تقویت می کنند.

کشور ما با ورود به سال 1401 دهه متفاوتی را تجربه خواهد کرد؛ دهه ای که تلاش ها و مقاومت مردم به نتیجه رسیده و شکوفایی اقتصادی رقم خواهد خورد تا مشکلات گذشته جبران شود.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، امام راحل و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب، فرارسیدن سال جدید را به همکاران، مشتریان و همه ذینفعان بانک ملی ایران تبریک عرض می کنم و برای همه توفیق و سربلندی آرزو دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز