خبرگزاری کار ایران

اکبر شوکت و عباس شیری در گفت وگو با ایلنا مطرح کردند:

تأکید بر «ضرورت ایمن‌سازی کارگاه‌های ساختمانی» علت برپایی غرفه کارگری نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۳۸۶

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قم و رئیس کانون کارگران ساختمانی استان قم، تأکید ویژه بر «ضرورت ایمن‌سازی کارگاه‌های ساختمانی» را علت حضور خود در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم و برپایی غرفه ویژه در این نمایشگاه عنوان کردند.

عباس شیری مهوار رئیس کانون کارگران ساختمانی استان قم، در حاشیه حضور مسئولان اقتصادی استان قم در غرفه مشترک خانه کارگر و کانون کارگران ساختمانی استان قم در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم، اظهار داشت: خانه کارگر استان قم و کانون کارگران ساختمانی استان قم، از ابتدا در کنار هم بودند و تا همیشه هم کنار هم خواهیم بود، چرا که معتقدیم اتحادی که میان این دو تشکل مهم کارگری استان قم وجود دارد، مایه خدمت بیشتر به جامعه کارگری قم و خانواده های ایشان شده است.

سخنگوی کارگران استان قم در ادامه ضمن تشکر از خبرگزاری ایلنا برای همراهی کارگران و تشکلات کاری استان قم، گفت: بعد از مطالعاتی که از موضوع صنعت ساختمان در ۱۴ استان کشور داشتیم، تصمیم گرفتیم کانون کارگران ساختمانی استان قم و خانه کارگر، به صورت مشترک در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان حضور پیدا کنیم. 

شیری با بیان این که شعار غرفه کارگری هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم، «ایمن سازی کارگاه‌های ساختمانی، یک ضرورت» است، گفت: معتقدیم ایمن سازی کارگاه های ساختمانی، یک اصل بسیار مهم است که متأسفانه برخی از کارفرمایان و پیمانکاران به آن پایبند نیستند و ما بهترین فرصت برای ترویج این اصل مهم و اساسی را نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم دیدیم و لذا با محوریت تأکید بر ایمن سازی کارگاه های ساختمانی در این نمایشگاه حضور پیدا کردیم.

وی علت دیگر برپایی غرفه کارگری در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم را معرفی خدمات ارائه شده به کارگران و خانواده های ایشان ذکر کرد و گفت: خدماتی مانند کلاس های آموزشی صد در صد رایگان مثل کامپیوتر، زبان های خارجی و ... را به کارگران و خانواده های ایشان داریم و در کنار آن یک قرارداد خوب با یکی از فروشندگان معتبر لوازم خانگی بسته ایم تا کارگران استان قم بتوانند بدون مراجعه به بانک و گرفتن تسهیلات، تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با سود ۲ درصد، خرید اقساطی داشته باشند.

رئیس کانون کارگران ساختمانی استان قم در پایان گفت: اینکه مسئولان استان قم در اولین لحظات حضور خود در هفدهمین نمایشگاه استان قم به غرفه کارگری استان قم آمدند نشان از اهمیت حضور کارگران در این نمایشگاه تخصصی دارد و امیدواریم حضور ما در نمایشگاه به اصلی ترین هدف مان که همان «ایمن سازی کارگاه‌های ساختمانی» است، بیش از گذشته کمک کند.

اکبر شوکت دبیر اجرایی خانه کارگر قم نیز در ادامه گفت: ایمن سازی کارگاه های ساختمانی و ترویج این موضوع، اصلی ترین هدف ما برای حضور در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم بود و امیدواریم مسئولان هم همراهی بیشتری در این زمینه داشته باشند.

وی افزود: خدماتی که امروز در تشکلات خانه کارگری استان قم اعم از خانه کارگر و کانون کارگران ساختمانی استان قم به کارگران این استان و خانواده های ایشان ارائه می شود، در سطح بسیار خوبی است و یکی دیگر از علت های حضور خانه کارگر و کانون کارگران ساختمانی استان قم در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان قم، معرفی همین خدمات به جامعه کارگری بود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قم در پایان گفت: امیدواریم فعالان صنعت ساختمان استان قم با حضور در غرفه مشترک تشکلات کارگری استان قم در این نمایشگاه، دغدغه های جامعه کارگری را شنیده و برای رفع آن ها که یکی از مهمترین آن ها همین ایمن سازی کارگاه های ساختمانی است، اقدام کنند.

انتهای پیام/
صادق چهرقانی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز