خبرگزاری کار ایران

در سفر به استان قم مطرح شد؛

تأکید محجوب بر توسعه دوره‌های آموزشی خانه کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۱۸۴

علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر جمهوری اسلامی، در سفر به استان قم و دیدار با هیئت اجرایی خانه کارگر این استان، بر ضرورت توسعه دوره های آموزشی خانه کارگر تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، علیرضا محجوب پنجشنبه شب (۱۸ آذرماه ۱۴۰۱) در سفری کوتاه به استان قم، ضمن دیدار با اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر این استان و بررسی کیفیت کلاس های آموزشی خانه کارگر قم، اظهار داشت: اگرچه فعالیت های انجام شده در خانه کارگر استان قم جای تقدیر و تشکر دارد، اما ضرورت دارد که کلاس های آموزشی خانه کارگر، چه در استان قم و چه در سایر استان ها، توسعه کمی و کیفی بیشتری داشته باشد.

تأکید محجوب بر توسعه دوره‌های آموزشی خانه کارگر

دبیرکل خانه کارگر با بیان این که هیچ چیز مانند کلاس های آموزشی، جامعه کارگری و خانواده های ایشان را خوشحال نمی کند، گفت: اگرچه توسعه بخش تفریحی برای جامعه کارگری و همچنین افزایش خدمات رفاهی به خانواده های کارگران، موجب خرسندی ایشان می شود، اما تجربه چند دهه فعالیت برای جامعه کارگری ثابت کرده است که هیچ چیزی همانند دوره های مختلف آموزشی، اعضا و خانواده های ایشان را برای توسعه فعالیت ها، ترغیب و اقناع نمی کند.

محجوب، با بیان این که باید شاهد تنوع دوره های آموزشی برای اعضای خانه کارگر باشیم، گفت: گوناگونی دوره های آموزشی، سبب جذب بیشتر اعضا و خانواده های جامعه کارگری خواهد شد.

وی، انتخاب اکبر شوکت دبیر اجرایی خانه کارگر استان قم بعنوان نفر اول انتخابات هیئت مدیره کانون کارگران ساختمانی کشور و همچنین عباس شیری عضو هیئت اجرایی خانه کارگر استان قم بعنوان نفر اول انتخابات بازرسی کانون کارگران ساختمانی کشور را تبریک گفت.

تأکید محجوب بر توسعه دوره‌های آموزشی خانه کارگر

تأکید بر ارائه خدمات عزتمندانه به جامعه کارگری

همچنین حسن صادقی قائم مقام خانه کارگر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری ایران نیز، بعد از شنیدن گزارش عملکرد هیئت اجرایی خانه کارگر استان قم، اظهار داشت: اگرچه فعالیت های انجام شده، در جای خود ارزشمند است، اما رسالت اصلی خانه کارگر که همان توسعه فعالیت های آموزشی و ارائه خدمات عزتمندانه به جامعه کارگری است، نباید در حاشیه قرار گیرد.

قائم مقام خانه کارگر، با بیان این که خانه های کارگر استان ها، باید با توسعه فعالیت های تعریف شده، نسبت به توسعه اعضا اقدام کنند، گفت: قطعا اگر کیفیت خدمات آموزشی و رفاهی به اعضای خانه کارگر افزایش پیدا کند و اعضا و خانواده های شان به صورت عزتمندانه از این خدمات استفاده کنند، شاهد رضایتمندی بیشتر اعضا و در نهایت افزایش تعداد اعضای خانه کارگر خواهیم بود.

تأکید محجوب بر توسعه دوره‌های آموزشی خانه کارگر

تشریح خدمات خانه کارگر قم به اعضاء

اکبر شوکت دبیر اجرایی خانه کارگر استان قم نیز در این دیدار، با بیان این که کلاس های آموزشی در حال برگزاری در خانه کارگر استان قم، کیفیتی بسیار بالا دارد، گفت: در برگزاری کلاس ها، از اساتید سطح یک استان قم استفاده می کنیم و به اساتید سطح پایین رضایت نمی دهیم، چرا که وقت کارگر برای ما ارزشمند است و دوست داریم وقت آنان به صورتی ارزشمند مورد استفاده باشد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قم، خاطرنشان کرد: هم اکنون در دو نوبت صبح و عصر و بعضا در ساعات اولیه شب، کلاس های آموزشی خانه کارگر استان قم برای اعضا و خانواده های ایشان برگزار می شو د و به دلیل استقبال بسیار زیاد از این کلاس ها، ساختمان جدیدی را برای خانه کارگر استان قم اجاره کردیم تا با فراهم کردن زیرساخت های لازم در آن، بتوانیم در آینده ای بسیار نزدیک، کلاس های بیشتری را در آن برگزار کنیم.

شوکت اظهار کرد: اکثر کلاس های آموزشی خانه کارگر استان قم، به صورت صد در صد رایگان برای اعضا برگزار می شود، تا خانواده های کارگران از این خدمات محروم نشوند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قم گفت: با بسیاری از مراکز تفریحی و خدماتی استان قم از جمله استخرها، مراکز بازی کودکان، بیمه ها و … قرارداد داخلی بستیم تا اعضای خانه کارگر و خانواده های ایشان با تخفیفات ویژه از خدمات این مراکز در سطح شهر قم بهره مند شوند.

تعامل با مراکز مختلف قم برای خدمات ویژه به جامعه کارگری

عباس شیری عضو هیئت اجرایی خانه کارگر استان قم و رئیس کانون کارگران ساختمانی استان قم نیز در این جلسه، اظهار داشت: برای توسعه خدمات به جامعه کارگری استان قم، تعامل بسیار خوبی با مراکز مختلف قم برگزار کردیم و در این راستا موفق شدیم سبدهای کالایی رایگان به بسیاری از خانواده های کارگران هدیه دهیم.

عضو هیئت اجرایی خانه کارگر استان قم، افزود: همچنین تسهیلات قرض الحسنه یا با سود ۴ درصد برای بسیاری از اعضای جامعه کارگری قم فراهم شده که به برخی این تسهیلات اعطا شد و برای برخی دیگر نیز در حال انجام است.

تأکید محجوب بر توسعه دوره‌های آموزشی خانه کارگر

تأکید محجوب بر توسعه دوره‌های آموزشی خانه کارگر

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز