خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

قدرت دادگستری برای خدمت به مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۵۷

دادگستری سازمانی مقتدر است ولی این قدرت برای میدان‌داری و کار زار با مردم نیست بلکه قدرت دادگستری باید برای خدمت به مردم به کار گرفته شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: دادگستری سازمانی مقتدر است ولی این قدرت برای میدان‌داری و کار زار با مردم نیست بلکه قدرت دادگستری باید برای خدمت به مردم به کار گرفته شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، جمال انصاری افزود: کار در دادگستری و خدمت به مردم کمتر از ایثار در میدان جنگ نیست. البته ما امروز به این نگاه نیاز داریم و شما که وارد زندگی اداری شده‌اید باید بدانید که اقتضائات زندگی اداری و شخصی متفاوت است و باید انضباط اداری را رعایت کنید.

وی خاطرنشان کرد: دادگستری، سازمانی مقتدر است ولی این قدرت برای میدان‌داری و کار زار با مردم نیست بلکه قدرت دادگستری باید برای خدمت به مردم به کار گرفته شود.

انصاری اعلام کرد: کسی که قدرت دارد، هرچه قدرتش بیشتر باشد باید افتادگی‌اش در برابر مردم نیز افزون‌تر شود. در واقع اگر ابلاغ‌های انشایی را از ما بگیرند دیگر اختیاری نداریم بنابراین فرصت جدید را باید غنیمت بشمارید.

وی تصریح کرد: هرچه یک سازمان مقتدر باشد، دردسر‌ها و آسیب‌ها نیز بیشتر متوجه اوست. بنابراین باید مواظب رفتار خود باشیم و به یک معنا تقوای فردی را لحاظ کنیم تا از انحراف مصون بمانیم و بدانیم که با رعایت هنجار‌ها و مشارکت جمعی به موفقیت خواهیم رسید.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اعلام کرد: اگرچه نگاه اقتصادی داریم ولی باید در مسیر خدمتی خود هنجار‌ها را به خوبی شناخته و رعایت کنیم و از تجربیات دیگران استفاده کنید، بدی‌ها را نشنوید و اگر شنیدید نیز مورد توجه قرار ندهید.

وی تأکید کرد: قدرت و اختیاری که در دست شماست را در مسیر بالندگی و تعالی سازمانی به کار ببرید و بدانید که علیرغم وجود جایگاه‌های شغلی و سلسله مراتب اداری، جز نگاه علمی و تجربی هیچ چیز عامل برتری فردی بر دیگری نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز