خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین:

غرفه‌های خدماتی و فرهنگی در بوستان‌های قزوین به خودکفایی سازمان کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۷۷۵

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین گفت: ایجاد غرفه‌های خدماتی و فرهنگی در بوستان‌های سطح شهر باعث خودکفایی سازمان پارک‌ها و همچنین افزایش رضایت‌مندی شهروندان خواهد شد.

به گزارش ایلنا، ولی چگینی گفت: غرفه‌های فروش محصولات فرهنگی و خدماتی در سطح بوستان‌ها می‌تواند توسط فراخوان و از طریق مشارکت با سرمایه‌گذار راه‌اندازی شود.

رئیس کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین ادامه داد: می‌توانیم با راه اندازی این غرفه‌ها در جهت اشتغال‌زایی و ایجاد درآمد برای سازمان پارک‌ها و همچنین ارایه خدمات خوب به شهروندان و در نهایت انتفاع شهرو شهروندان گام برداریم.

وی عنوان کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری نامه‌ای از سوی این کمیسیون مبنی بر ارایه آمار و اطلاعات مالی از جمله اعتبارات تخصیص یافته به سازمان‌ها، درآمدهای استحصال شده، هزینه‌های عمرانی و پروژه‌ها، هزینه‌های جاری به شهرداری ارسال شد.

این عضو شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: به‌رغم ارسال مجدد نامه در خرداد ماه تاکنون این اطلاعات در اختیار ما قرار نگرفته است و با توجه به درپیش بودن فصل بودجه ضرورت دارد تا موارد مذکور و درخواستی به کمیسیون مالی ارایه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز