خبرگزاری کار ایران

سفیر ویتنام در ایران:

ویتنام در بخش ساختمان سازی یکی از کشورهای در حال توسعه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۸۶۴

سفیر ویتنام در ایران گفت: ویتنام در بخش ساختمان سازی یکی از کشورهای در حال توسعه است و با وجود سطح توانمندی و ظرفیت های موجود در ایران می توانیم در حوزه بازرگانی و تجاری ورود جدی را بین این ۲ کشور در آینده نزدیک داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، "لوئونگ کونوک هویی" عصر سه شنبه هنگام بازدید از نخستین نمایشگاه صنعت کاشی و سرامیک در استان قزوین به خبرنگاران گفت: در نمایشگاه قزوین توانمندی های خوبی را در حوزه صنعت ساختمان مشاهده کردم که به نظرم این مساله می تواند بهانه‌ای برای افزایش روابط تجاری بین ایران و ویتنام قرار گیرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با توجه به اینکه هم اکنون روابط خیلی خوبی بین ایران و ویتنام برقرار است، با رویکرد بخشیدن در حوزه صنعت ساختمان این روابط را می‌توان بیش از گذشته تقویت کرد.

"کونوک هویی" تصریح کرد: ایران در صنعت ساختمان بسیار موفق بوده و می‌تواند در این حوزه با کشور ویتنام مبادله تجاری داشته باشد.

سفیر ویتنام در ایران خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که برای نخستین مرتبه به شهر قزوین سفر کرده ام و با وجود آنکه وارد این نمایشگاه شدم خیلی تحت تاثیر غرفه‌هایی که در آن برپا بود نیز قرار گرفتم.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه صنعت کاشی و سرامیک قزوین از امروز تا ۳۱ شهریور ماه دایر خواهد بود و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی قزوین از آخرین دستاوردها و توانمندی‌های تولیدی در این حوزه بازدید داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز