خبرگزاری کار ایران

دبیر قرارگاه حقوق عامه دادستانی قزوین:

بازارچه‌های برکت مانع از افزایش بی رویه قیمت‌ها در قزوین خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۷۴۵

دبیر قرارگاه احیای حقوق عامه دادستانی مرکز استان قزوین گفت: خدمت‌رسانی به شهروندان از مهمترین وظایف ادارات و سازمان‌های شهر است و احداث بازارچه‌های برکت قدم موثری در امر خدمت‌رسانی و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها است.

به گزارش ایلنا، سید جمال حسینی در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و خدمت رسانی به مردم از بازارچه برکت شهرداری قزوین بازدید کرد.

حسینی در این بازدید با اشاره به قیمت مناسب و کیفیت برخی از محصولات موجود در غرفه‌ها گفت: امیدواریم به‌زودی شاهد ایجاد و احداث بازارچه‌های برکت در دیگر نقاط شهر نیز باشیم و اجناس و محصولات مورد نیاز مردم با قیمت مناسب و تنظیم بازار عرضه شود.

دبیر قرارگاه احیای حقوق عامه دادستانی مرکز استان قزوین با تاکید بر احیای حقوق عامه از سوی دستگاه‌ها و مدیران بیان کرد: همه افراد جامعه با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند، باید در خدمت رساندن به آحاد جامعه پیش قدم باشند و باید شهرداری و سازمان‌های تابعه در این امر پیشگام باشند.

وی با تاکید بر اقدامات جهادی مسئولین در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های شهروندان خاطر نشان کرد: خدمت‌رسانی شایسته به مردم و جامعه و رفع نیازهای آن‌ها برکات فراوان دنیوی و اخروی به همراه دارد.

در پایان این بازدید بر واگذاری غرفه‌ها به افراد واجد شرایط و با اطلاع‌رسانی جامع، ارائه محصولات با کیفیت، رعایت بهداشت فردی و محیطی تاکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز