خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

بازنشستگان قزوین نسبت به عدم پرداخت همسان‌سازی‌ها معترض هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۶۹۰

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین گفت: درحالی که اعلام شده 25 درصد همسان سازی بازنشستگان در این ماه اعمال شده، تعدادی از بازنشستگان به ما مراجعه کرده و عنوان کردند که این میزان در حقوق آن‌ها اعمال نشده و بسیاری از بازنشستگان درباره این موضوع معترض هستند.

عیدعلی کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به 25 درصد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: وزیر کار عنوان کرده که پرداخت 25 درصد همسان‌‌سازی بررسی می‌شود اما جامعه بازنشستگان خواستار شفافیت در این حوزه هستند و پیشنهاد می‌شود این موضوع در صدا و سیما در قالب یک مناظره و با حضور نمایندگان تامین اجتماعی، کانون عالی و وزیر کار بررسی شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان قزوین ادامه داد: قرار بود 25 درصد همسان‌سازی ابتدا در حقوق‌ها درنظر گرفته شود و بعد از آن افزایش حقوق 27 درصدی اعمال شود اما هرطور محاسبه می‌کنیم چیزی پرداخت نشده است. 

وی عنوان کرد: امروز با مدیرکل تامین اجتماعی در این باره صحبت کردم که او هم به کانون عالی ارجاع داد، یک اطلاعیه هم صادر شده که براساس آن 25 درصد اجرایی شده و هر کس سئوالی دارد به شعبات مراجعه کند؛ اما امکان مراجعه و پیگیری از شعبات به طور شفاف هم وجود ندارد.

کریمی تصریح کرد: جامعه بازنشستگان کارگری خواستار پرداخت دو سال عقب ماندگی 25 درصد هستند و باید شفاف سازی شود که این پرداخت‌ها به چند نفر و چطور تعلق گرفته و چه میزان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
طاهره سادات موسوی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز