خبرگزاری کار ایران

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس:

آبیک پایتخت آبی کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۶۹۱

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: امروز آبیک پایتخت آبی کشور است و بهترین طرح‌های آبیک در یک سال اخیر امید مردم را مجدد بارور کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، آیین افتتاح همزمان ۳۳ پروژه در شهر زیاران شهرستان آبیک با حضور مسئولین استانی برگزار شد.

فاطمه محمدبیگی در این برنامه گفت: با سرعت گرفتن پروژه‌های آبفا و عمرانی، امروز چهره بسیار زیبایی از زیاران و آب آبیک رونمایی می‌شود و امید در دل‌ها زنده شده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس بیان کرد: ۱۵ پروژه شهری و ۱۸ پروژه روستایی نشان می‌دهد، مجلس یازدهم، دولت سیزدهم و قرارگاه محرومیت‌زدایی دولت برای روستاییان و نوشهرها اعتبار ویژه قایل شده، اینکه محرومیت‌زدایی به سمت مناطق محروم هدف گرفته شده، ارزشمند است.  

وی ادامه داد: شاید وقتی این پروژه‌ها آغاز می‌شد مردم در گوشه و کنار زمزمه می‌کردند این هم مثل پروژه‌های دیگر رها می‌شود؛ اما پروژه‌هایی که ۱۵ سال نیمه تمام مانده بود در دو سه سال اخیر به نتیجه نشست، پروژه‌هایی که امیدی به آن‌ها نبود و بودجه ویژه‌ای در برنامه و بودجه نداشت با پیگیری‌ها به نتیجه رسید.

وی عنوان کرد: ما در مقابل شهدا با شما پیمان بستیم و به عهد خود وفادار بودیم، دولت مردمی و ایران قوی رئیسی با مدیران توانمند آنچه قول داده را اجرایی کرده و سایر قول‌ها هم اجرایی خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین اظهار کرد: ما نیازمند این هستیم که مردم زیاران علاوه بر آب خوش طعمی که امروز می‌چشند، طعم شهر شدن را در سایر زمینه‌ها هم بچشند که اسقرار ادارات، آموزش و پرورش و مراکز درمانی پیشرفته و هوشمندسازی ازجمله آن‌ها است و باید به اینجا به عنوان شهر جدید نگاه کنیم.

وی اضافه کرد: دو شهر جدید قشلاق و زیاران و مهرگان را داریم و انتظار می‌رود با الگوی نو و هوشمند، فناورانه و محیط زیست محور، مسجد و محله محور صاحب زندگی شهری مبتنی بر سبک زندگی ایرانی- اسلامی شوند.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز