خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا عنوان شد؛

افراد فاقد صلاحیت دستشان را در سفره عکاسان قزوین برده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۸۰۱

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلم‌برداران استان قزوین گفت: متاسفانه خیلی‌ها دستشان را در سفره عکاسان گذاشته‌اند و به نوعی نان همکاران ما را آجر کرده‌اند و با این کار اکثر آتلیه‌داران که محل کارشان هم اجاره‌ای است در تامین نیازهای خود با مشکل برخورد کرده‌اند.

مسعود فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به مشکلات حوزه عکاسی و فیلم‌برداری گفت: پلیس+10، دفاتر پیشخوان و ثبت احوال در حوزه عکس پرسنلی، ورود کرده‌اند و باتوجه به اینکه درآمد بسیاری از اعضای اتحادیه فقط از طریق عکس پرسنلی است، با این اقدامات آسیب دیده‌اند.

رئیس اتحادیه عکاسان و فیلم‌برداران استان قزوین ادامه داد: در آموزش و پرورش هم، همچنان مدارس برای تهیه عکس پرسنلی از افراد غیرجواز دار استفاده می‌کنند، مشکل بعدی ما هم در حوزه عکس و فیلم مجالس عروسی است.

این مسئول اضافه کرد: افراد مجوزدار و عضو اتحادیه، ضمن داشتن سابقه، تجهیزات به‌روز دارند و همواره آموزش می‌بینند، و از همه مهم تر در پرداخت مالیات و اجاره، هزینه‌های بالایی را متحمل می‌شوند.

وی عنوان کرد: با مراجعه خانواده‌ها به افراد بدون مجوز در حوزه عکس و فیلم، کیفیت عکس‌ها کاهش پیدا کرده، درواقع به غیر از فعالین این حوزه، مردم هم آسیب دیده‌اند.

آموزش و ارتقای کیفیت در دستور کار قرار دارد

فرجی اظهار کرد: اگر به افراد فاقد مجوز مراجعه شود، درصورت ایجاد مشکل، عدم تحویل کار یا انجام ندادن تعهدات، امکان رسیدگی در قالب اتحادیه وجود ندارد؛ ولی شهروندان با مراجعه به افراد دارای مجوز اگر هم مشکلی ایجاد شود، اتحادیه به طور جدی از حقوق مشتریان دفاع و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر پیگیری مشکلات اتحادیه گفت: در هیأت مدیره جدید به طور جدی مشکلات اتحادیه را پیگیری می‌کنیم و با متخلفان برخورد می‌شود و درصورت عدم توجه، واحدهای غیرمجاز پلمب خواهند شد، همچنین درکنار این موارد، برای ارتقای کیفیت کارها، آموزش و بروز رسانی اعضا هم در دستور کار قرار دارد.

مسعود فرجی از سال 66 با حضور در انجمن سینمای جوان، کار عکس و فیلم را آغاز کرده و  35 سال در رسته‌های مختلف این حوزه فعالیت داشته و هم اکنون به عنوان رئیس جدید اتحادیه عکاسان و فیلم‌برداران استان قزوین انتخاب شده است.

اتحادیه عکاسان و فیلم‌برداران استان قزوین، دارای 300 عضو فعال است که در پنج رسته لابراتور، آتلیه عکس، استودیو تصویربرداری، فتوکپی و فروشندگی فعالیت می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز