خبرگزاری کار ایران

معاون بنیاد شهید استان:

خسارت حوادث غیرمترقبه به ایثارگران قزوینی پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۵۶۵

معاون خدمات سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید استان قزوین گفت: خسارت حوادث غیرمترقبه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان تا سقف یک میلیارد و 500 میلیون ریال پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسعود بخارایی گفت: بیمه حوادث غیرمترقبه جامعه ایثارگران با یکی از بیمه‌ها تا پایان فروردین ماه سال 1403 منعقد شده است.

معاون خدمات سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید استان قزوین افزود: موضوع این قرارداد همه واحدهای مسکونی اعم از ملکی، استیجاری و سازمانی صرف نظر از سال ساخت که محل اقامت بیمه‌شدگان است.

وی ادامه داد: همچنین در قرارداد فوق، اثاثیه منزل افراد تحت پوشش و تاسیسات در برابر حوادث ناشی از بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، صاعقه مستقیم یا غیرمستقیم، طوفان، شهاب‌سنگ، هر گونه خسارت ناشی از آب مانند ترکیدگی لوله آب و فاضلاب، فرونشست زمین، باران، تگرگ، سنگینی برف، رانش زمین، ریزش کوه، بهمن، طغیان رودخانه، برداشت ضایعات و همچنین حوادث ناشی از انفجار و آتش‌سوزی تحت پوشش بیمه حوادث غیرمترقبه است.

این مسئول بیان کرد: حداکثر زمان اعلام خسارتی فرد بیمه شده به بنیاد در صورت عدم بازسازی مورد بیمه 3 سال است و والدین، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان و همسران جانبازان و آزادگان متوفی تحت پوشش بیمه حوادث غیرمترقبه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز