خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

تصفیه خانه شهر صنعتی البرز سلامت عمومی را تهدید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۰۹۷

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: وضعیت نامساعد تصفیه خانه شهر صنعتی البرز طولانی مدت شده و از این حیث سلامت عمومی جامعه را تهدید می‌کند و امکان وقوع خطرات جبران ناپذیر نیز وجود دارد.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی در نشست بررسی مشکلات تصفیه خانه شهر صنعتی البرز که در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: سالیان متمادی جلسات متعددی در این خصوص برگزار شده، اما دستاوردی حاصل نشده و امروز به یک بحران برای استان تبدیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: چاره اندیشی و حل مشکلات ایجاد شده از سوی این تصفیه خانه مستلزم مشارکت و همکاری تمامی دستگاه‌ها و نهادهای ذی ربط و تصمیمات کلان استانی است و قطعاً دستگاه قضایی استان که در این راستا پیش قدم شده است، در راستای پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه از همه توان و ظرفیت‌های قانونی خود استفاده خواهد کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر وضعیت فعالیت تصفیه خانه شهر صنعتی البرز به هیچ عنوان مطلوب و قابل قبول نیست و امکان وقوع خطرات جبران ناپذیر نیز وجود دارد و این موضوع باید بسیار مهم تلقی شود و باید به سرعت راهکاری عملیاتی اجرایی شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: چند پیشنهاد و راهکار برای برون رفت از وضعیت فعلی تصفیه خانه از سوی دستگاه‌های مربوطه ارائه شده و باید تمامی این موارد به صورت تخصصی و کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در نهایت راهکار مناسب که دیگر تهدیدی برای استان و محیط زیست ایجاد نکند، عملیاتی شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز