خبرگزاری کار ایران

نماینده تاکستان در گفت و گو با ایلنا :

وقتی مصالح کشور در میان است نباید فرد را به جامعه ترجیح داد/ بر عملکرد مسئولان باید مستمر نظارت شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۱۱۲

نماینده تاکستان در مجلس درباره جابه‌جایی‌های متعددی که در سطح وزرا صورت گرفته و انتخاب مسئولان گفت: باتوجه به شرایط حساسی که در آن قرار داریم، اگر کسی مسئولیتی را به عهده گرفت و نتوانست کار کند، باید خودش کنار برود ؛وقتی مصالح کشور، انقلاب و نظام در میان است نباید فرد را به جامعه ترجیح داد.

رجب رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین درباره جابه‌جایی‌های مداومی که در سمت‌های حساس کشور و وزرا صورت می‌گیرد گفت: تا جای ممکن نباید جابه جایی صورت گیرد و باید با تذکر به اشخاص زمینه فعالیت بهتر را فراهم کرد و تذکر دادن به این معنا است که رها نکرده‌ایم و بعد مثبتی دارد و استیضاح هم برای روشن شدن برخی موارد و پاسخگویی است.

نماینده تاکستان در مجلس عنوان کرد: در شرایط موجود  وقتی فردی وارد میدان می‌شود باید با پاکدستی و سلامت کار کند و کار کردن در این شرایط به نوعی ایثار است و به طور قطع در این شرایط سختی وجود دارد، باید در سطوح بالا بر عملکرد مسئولان نظارت مستمر و دوره‌ای صورت گیرد تا در جاهایی که به تقویت شدن نیاز است، عملکرد مسئولان تقویت شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین با تاکید بر توانمند بودن افرادی که برای مسئولیت‌های حساس پیشنهاد می‌شود، گفت: افرادی که انتخاب می‌شوند باید شرایط احراز و توان کار کردن داشته باشند و پیشنهادها باید براساس تعهد و تخصص باشد و معرفی بدون کارشناسی و بررسی و از طریق فشار نباید صورت گیرد.

رحمانی ادامه داد: باید از افراد معرفی شده بهترین گزینه‌ها انتخاب شوند، درباره جابه‌جایی‌ها هم در برخی موارد ممکن است منجر به احسن شود که خوب است و در برخی موارد هم منجر به اضعف می‌شود که نتایج منفی خواهد داشت.

وی درباره تاثیر منفی جابه‌جایی‌ها گفت: به طور دقیق نمی‌توان شاقول گذاشت و گفت تا چه میزان به کشور آسیب زده، اما اگر مدیری قوی و باتجربه جایگزین شود قطعا در ادامه تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

نماینده تاکستان در مجلس ادامه داد: در مرتبه اول باید مدیران و مسئولان در جایگاه‌هایی که شایستگی و توانایی دارند قرار گیرند اما در مرتبه دوم باید درنظر داشت که هیچ مسئولی به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد و باید مدیر صادقانه برخورد کرده و مردم هم پشت آن‌ها باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز