خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

برخی مسائل شهر صنعتی البرز مانع پیشرفت این شهرستان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۷۷۱

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: برخی مسائل در شهرستان البرز بخصوص در بحث شرکت شهرک صنعتی البرز وجود دارد که زیبنده این شهرستان و مردم نیست و انتظار این است که این موارد توسط مدیران این شهرستان پایان یابد و قطعاً این مسائل مانع پیشرفت شهرستان می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی در نشست شورای اداری شهرستان البرز که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: مدیران باید از اختلافات سلیقه‌ای جلوگیری کنند، زیرا این اختلاف سلیقه‌ها باید موجب تعالی شود و نقدها باید سازنده باشد و این همدلی لازمه خدمت رسانی است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: مسئولیت‌ها هم فرصت و هم تهدید است و باید از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم و باید ایرادات رفع شود، تا اثرگذاری لازم را داشته باشیم.

مقام ارشد قضایی استان قزوین مبارزه با فساد را از وظایف قانونی و ذاتی دستگاه قضایی دانست و تصریح کرد: برخی مسائل در شهرستان البرز بخصوص در بحث شرکت شهرک صنعتی البرز وجود دارد که زیبنده این شهرستان و مردم نیست و انتظار این است که این موارد توسط مدیران این شهرستان پایان یابد و قطعاً این مسائل مانع پیشرفت شهرستان می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از معضلات این شهرستان بحث تصفیه خانه است، که موجب نارضایتی مردم شده و برخی آلایندگی‌ها را به محیط زیست منطقه وارد می‌کند و این موضوع نیز باید به صورت کارشناسی و تخصصی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد و قطعاً دستگاه قضایی در این خصوص نیز پیگیری‌های لازم را خواهد داشت.

شعبانی به مسائل و مشکلات حوزه وقف این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: حوزه وقف تاکنون خدمات بسیار گسترده‌ای را در حوزه‌های مختلف از جمله آموزشی، بهداشتی و فرهنگی به جامعه ارائه داده و می‌دهد و گره گشای بسیاری از مشکلات مردم است، اما باید عیب و نقص‌های این حوزه نیز مرتفع شود تا برای مردم ایجاد مشکل نکند.

وی ادامه داد: برای موضوع املاک شهر صنعتی البرز که مورد انتقاد قرار گرفته در مرکز استان جلسات مختلفی برگزار شده است و موارد مختلف و آراء پیشین صادره و ابعاد حقوقی و قضایی آن مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید در این خصوص طرح دعوا شود و مجدداً مورد رسیدگی قرار گیرد و در نهایت احکام قطعیت یافته الزام آور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز