خبرگزاری کار ایران

سرپرست نظارت بر کالاهای اساسی استان:

۱۱ واحد متخلف عرضه مرغ گرم در تاکستان جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۳۹۹

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از جریمه ۱۱ واحد متخلف عرضه مرغ گرم در شهرستان تاکستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، جمشید خدایاری با اعلام این خبر افزود: این واحدهای متخلف در طول بازرسی از ۲۵ واحد صنفی شناسایی شده‌اند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: گران‌فروشی، عرضه خارج از شبکه و قطعه بندی مرغ از عمده تخلفاتی بود که در این بازرسی‌ها شناسایی و تشکیل پرونده شد.

وی ادامه داد: متصدیان واحدهای متخلف علاوه بر تذکرات و تفهیم نوع تخلف برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان تاکستان بیش از ۵۵ واحد عرضه مرغ گرم دارد، گفت: ۴ تیم بازرسی متشکل از سازمان جهاد کشاورزی و بسیج اصناف برای بازرسی از واحدهای عرضه مرغ گرم به شهرستان تاکستان اعزام شده‌اند.

به گفته سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، نظارت و سرکشی به موقع از واحدهای صنفی به کاهش تخلفات و رضایت عمومی مصرف کنندگان منجر می‌شود.

خدایاری یادآور شد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی بر واحدهای عرضه کالاهای اساسی در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز