خبرگزاری کار ایران

مدیر نظارت بر کالاهای اساسی استان:

دو واحد عرضه مرغ گرم در قزوین ۸۷۰ میلیون جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۱۸۰

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از برخورد قانونی و جریمه نقدی به مبلغ ۸۷۰ میلیون ریال برای دو واحد عرضه مرغ گرم در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، داود نایب فرجی با اعلام این خبر افزود: این دو واحد که در شهر محمدیه از توابع شهرستان البرز قرار داشتند، به اخفاء و امتناع از عرضه گوشت مرغ مبادرت می‌کردند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: با تحقیق و بررسی از سوی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و هماهنگی با تعزیرات از این واحدها بازدید به عمل آمد و معلوم شد که ۲۰۰ کیلوگرم مرغ در این واحدها اخفاء شده است.

وی تصریح کرد: یکی از واحدها به علت ارتکاب دوبار تخلف در کمتر از یک هفته به مبلغ ۵۸۰ میلیون ریال و دیگری ۲۹۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از واحدهای مرغداری این شهرستان نیز در هماهنگی با مقام قضایی در مرحله اخذ دستور پلمب قرار دارد.

نایب فرجی یادآور شد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در هر کجای این استان که قرار دارند با هدف نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در حوزه بازار موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز