خبرگزاری کار ایران

از ابتدای ماه رمضان؛

۸۴ تن مرغ منجمد در بازار قزوین عرضه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۴۹۶

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از عرضه ۸۴ تن مرغ منجمد از ابتدای ماه مبارک رمضان در بازار این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید ابوطالب مهدویان روز شنبه با اعلام این خبر افزود: سهم کل مرغ منجمد برای بازار استان قزوین در ایام ماه مبارک رمضان ۲۲۵ تن است که مابقی آن معادل ۱۴۱ تن تا پایان ماه مبارک عرضه خواهد شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه مرغ منجمد در فروشگاه‌های عرضه مرغ استان قابل خرید است، گفت: هم استانی‌ها می‌توانند از مراکز عرضه فروش مرغ منجمد در شهرستان‌های محل سکونت به خرید این مرغ با نرخ مصوب هر کیلوگرم ۴۵ هزار تومان برای مصرف کننده اقدام کنند.

وی در خصوص مراکز عرضه مرغ منجمد در استان قزوین تصریح کرد: ۳۰ واحد مرغداری و فروشگاه عرضه مرغ در شهرستان قزوین، ۵۲ واحد در شهرستان تاکستان، ۲۵ واحد در شهرستان بوئین زهرا، ۴ فروشگاه در خیابان‌های اصلی شهرستان آبیک و ۷ واحد عرضه در شهرستان آوج به عرضه مرغ منجمد اقدام می‌کنند.

به گفته این مسئول، تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عرضه کالاهای اساسی که دارای سردخانه زیر صفر باشند و امکان نگهداری مرغ منجمد را داشته باشند در لیست مباشران برای توزیع این کالا قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز