خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت گیلان خبر داد؛

اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار نوروزی و ماه رمضان در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۸۷۴

رئیس سازمان صمت گیلان از اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار نوروزی و ماه رمضان از اول اسفندماه در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، تیمور پورحیدری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه بازار نوروزی و ماه مبارک رمضان در گیلان خبر داد و اظهار کرد: این نظارت‌ها با با هدف ثبات و کنترل قیمت‌ها در آستانه فرارسیدن شب عید و ماه مبارک رمضان از اول اسفند ماه در این استان در حال اجرا است.

وی بر لزوم نظارت بر قیمت، توزیع و عرصه کالاهای اساسی به مردم در این ایام تاکید کرد و افزود: بازرسان صمت طبق روال هر ساله، گشت‌های مشترک با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط و بازرسی‌های میدانی در سطح بازار انجام می‌شود و در صورت بروز تخلف با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

پورحیدری با تاکید بر اینکه این نظارت‌ها در ۲ نوبت صبح و عصر حتی در روزهای تعطیل نیز انجام می‌شود، اضافه کرد: از آنجایی که آغاز ماه مبارک رمضان مصادف با عید نوروز است، این نظارت‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در این ایام بر قیمت‌های گوشت، مرغ، لبنیات و میوه کالاهای پرمصرف مردم، آش، حلیم و شیرینی و آجیل و کیف و کفش نیز در این طرح ویژه نظارت و رصد می‌شود.

رئیس سازمان صمت گیلان همچنین از اجرای طرح نظارتی در مناطق درون و برون‌شهری اعم از هتل‌ها، مهمان پذیرها و رستوران‌های بین‌راهی خبر داد و گفت: نظارت بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و انبارها و سردخانه‌ها و مراکز عمده نگهداری کالا و شرکت‌های پخش نیز در این طرح نظارتی وجود دارد.

وی با بیان اینکه مردم گزارش تخلفات را می‌توانند به سازمان از طریق شماره تماس ۱۲۴ اعلام کنند، ادامه داد: خریداران هرگونه شکایت گران فروشی و احتکار را با این سامانه شبانه روزی در میان بگذارند و یا به صورت حضوری به ادارات صمت هر منطقه مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز