خبرگزاری کار ایران

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف خبر داد:

انجام 12 هزار بازرسی از واحدهای صنفی در فصل تابستان/ تشکیل هزار و 387 پرونده تخلف

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۹۷۰

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف با اشاره به تعداد بازرسی های صورت گرفته در شهرستان یزد گفت: در سه ماهه دوم سالجاری 12000 فقره بازرسی از واحدهای صنفی انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن مظفری زاده اظهار داشت: تمرکز اصلی بازرسین بر روی انواع کالاهای اساسی و مایحتاج مردم از قبیل انواع میوه، نان، لبنیات، شیرینی، پوشاک، کیف و کفش و ... بوده است.

وی افزود: در مجموع سه ماهه دوم سالجاری تعداد هزار و 387 پرونده تخلفات صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه، عدم صدور صورتحساب و عدم درج قیمت در سطح شهرستان یزد تشکیل شده که پس از طی مراحل اداری جهت صدور حکم به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

مظفری زاده در خصوص ارزش ریالی پرونده های تخلف تشکیل شده توسط بازرسین اتاق اصناف عنوان کرد: ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده در این زمینه بیش از 530 میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت نی مردم از برخی واحدهای صنفی شکایت داشته که به صورت حضوری یا تلفنی ارائه شده است تصریح کرد: بیش از هزار مورد شکایت مردمی واصل شده که از این تعداد 273 مورد پرونده تخلف صنفی تنظیم و جهت رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

مدیربازرسی و نظارت اتاق اصناف با تاکید بر بازرسی های پیوسته و مداوم و نظارت جدی بر عرضه کالاهای مختلف و برخورد با متخلفان عنوان کرد: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به شماره های تماس 36291719_36282551 واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز