خبرگزاری کار ایران

معرفی 16 نانوایی متخلف در قزوین به اداره تعزیرات استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۸۰۶

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از معرفی 16 واحد نانوایی به تعزیرات حکومتی برای سیر مراحل قانونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، داود نایب فرجی با اعلام این خبرتصریح کرد: : این واحدهای نانوایی با وجود خبر و اعلام‌های قبلی مبنی بر الزام به نصب تابلو از این مهم سرپیچی کرده و به اداره تعزیرات معرفی شدند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان اضافه کرد: قزوین یک‌هزار و 628 واحد نانوایی دارد که بر اساس مصوبات کارگروه آرد و نان باید تمامی واحدها به نصب تابلو اقدام کنند.

نایب فرجی اظهار کرد: کار نظارت و بازرسی برای نصب تابلوها برای 720 نانوایی در شهرستان قزوین آغاز و موارد متخلف به تعزیرات حکومتی ارسال خواهند شد.

این مسئول با اشاره به اینکه نصب نکردن تابلو در واحدهای نانوایی به جریمه نقدی و کسر سهمیه آرد منجر خواهد شد، بیان کرد: همه‌ واحدهای نانوایی وظیفه دارند نسبت به این اقدام مهم عمل کرده و تابلو را در مکانی نصب کنند که در مواقع تعطیل نیز قابل رویت باشد.

وی همچنین یادآور شد: شهروندان قزوینی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مثل نصب نبودن تابلو در جلوی واحد نانوایی موضوع را از طریق سامانه 124  گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز