خبرگزاری کار ایران

مدیر بازرسی جهاد کشاورزی استان:

70 درصد نانوایی‌های قزوین مصوبه قرارگاه امنیت غذایی را اجرا کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۳۹۴

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با وجود مهلت‌های داده شده برای نصب تابلوی مشخصات نانوایی در معرض دید عموم، بر اساس اعلام اتحادیه نانوایان قزوین تاکنون ۷۰ درصد نانوایی‌ها این مصوبه را اجرا کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، داوود نایب فرجی با اعلام این خبر افزود: نانوایی‌هایی که تابلوی واحد را در معرض دید عموم نصب نکرده باشند با برخورد قانونی و معرفی به مراجع قضایی استان روبرو خواهند شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه تمامی واحدهای نانوایی باید تابلوی مشخصات واحد را به گونه‌ای نصب کنند که حتی در روزهای تعطیل نیز قابل رویت باشد، اضافه کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته در قرارگاه امنیت قضایی استان قزوین، نانوایی‌های متخلف با کسر سهمیه آرد و سایر موارد روبرو خواهند شد.

این مسئول در ادامه به تعطیلی خود سرانه واحدهای نانوایی در روز اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: متاسفانه ۱۰ واحد از نانوایی‌های شهرستان قزوین که مقرر بود فعال باشند و نان پخت کنند، به صورت خودسرانه تعطیل کرده و از سوی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی رصد و شناسایی شدند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان قزوین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی و همچنین فقدان نصب تابلو در جلوی مغازه مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز