خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین:

حذف حلقه‌های واسطه در بازار کالاهای اساسی دست افراد سودجو را کوتاه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۰۶۴

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: حلقه‌های واسطه از تولید تا مصرف باعث افزایش کاذب قیمت در کالاهای اساسی شده که حذف این موارد و جایگزینی سامانه‌ها دست این افراد سودجو را در بازار کوتاه می‌کند.

به گزارش ایلنا، رضا افلاطونی در حاشیه نشست امنیت غذایی که با حضور وبیناری وزیر جهاد کشاورزی برگزار شده بود، گفت: ورود افراد سودجو و فرصت طلب در بازار آرد، دام و گوشت مرغ قیمت‌های کاذبی ایجاد کرده که این مهم نیاز به نظارت بیش از پیش و راه‌اندازی سامانه‌ها است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: نقش تعاون روستایی در توزیع، حمل و راه‌اندازی سامانه‌ها بالا بوده و در کنار این موارد باید از ظرفیت شرکت‌های پخش نیز استفاده شود.

وی تاکید کرد: شهرستان‌های استان قزوین این ظرفیت را دارند که هر کدام یک پلتفرم در زمینه توزیع کالاهای اساسی داشته باشند که این موضوع باید هرچه سریع‌تر محقق شود.

این مسئول بیان کرد: هم اکنون بازارچه پخش عرضه مواد پروتینی راه‌اندازی شده و می‌توان با ورود کالاهای متنوع و محصولات سالم بازار روستا در استان ایجاد کرد.

افلاطونی خاطرنشان کرد: نظارت‌ها در حوزه بازار اگرچه با قوت درحال پیگیری است، اما باید در کنار مباحث نظارتی به بهسازی بازار و توزیع محصولات گام برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز