خبرگزاری کار ایران

مدیر بازرسی کالاهای اساسی در استان:

رسیدگی به بیش از چهار هزار شکایت مردمی در حوزه کالاهای اساسی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۷۳۸

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از رسیدگی به ۴ هزار و ۲۷۴ مورد شکایت مردمی از ابتدای سال جاری تاکنون درحوزه کالاهای اساسی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، داود نایب فرجی با بیان این مطلب تصریح کرد: این شکایت‌ها که همگی در حوزه کالاهای اساسی بوده است، از طریق سامانه ۱۲۴ ثبت شده و تحت بررسی کارشناسان سازمان قرار گرفته است.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: از این تعداد شکایات مردمی ۳ هزار و ۳۲۴ مورد بدون احراز تخلف ارزیابی شده در ۹۵۰ مورد آن تخلف محرز شده و پس از تشکیل پرونده در سامانه سیمبا نیز ثبت شده است.

به گفته نایب فرجی از تعداد پرونده‌های تشکیل شده ۹۱۲ فقره منجر به صدور احکام قضایی شده و متخلفان در مجموع به ۳ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۲۲ پرونده نیز به تازگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و ۱۶ فقره پرونده نیز در انتظار حکم نهایی است. 

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: بیشترین تماس‌ها و شکایات مردمی مربوط به صنف نانوایی‌ها بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز