خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

844 نانوایی در استان قزوین به تعزیرات معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۵۴۱

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت و بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۸۴۴ واحد نانوایی در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون تخلف صنفی داشته‌ و به تعزیرات معرفی شده‌اند.

به گزارش ایلنا، داوود نایب فرجی با اعلام این خبر افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در نزد محاکم قضایی برای این تعداد واحد نانوایی ۱۵ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان بوده است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت و بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: در همین مدت 7 هزار و ۷۴۸ مورد از واحدهای  نانوایی در استان قزوین بازرسی بعمل آمده  که منجر به پلمب ۳۰ واحد نانوایی شامل سنگک،  بربری ،لواش و تافتان  شده است.

وی عنوان کرد: تخلفات موجود در واحدهای نانوایی شامل گران‌فروشی، درج نکردن قیمت، کم فروشی، قاچاق و عرضه خارج شبکه بوده است که از سوی بازرسان جهاد کشاورزی شناسایی شده‌اند.

این مسئول در ادامه به وضعیت تجهیز دستگاه‌های کارتخوان هوشمند در واحدهای نانوایی اشاره کرد و گفت: یک‌هزار و ۵۶۶ واحد نانوایی در استان قزوین به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده و تنها ۵۸ واحد تا اتمام تمامی این واحدها باقی مانده است.

وی خاطرنشان کرد: فوت متصدی واحد نانوایی و مسائل حقوقی در حصر وراثت مالکان از جمله موانع موجود در واحدهای باقی مانده برای تجهیز دستگاه‌های کارتخوان هوشمند است.

نایب فرجی یادآور شد: با نصب دستگاه‌های کارتخوان هوشمند علاوه بر افزایش اشرافیت و رصد فعالیت‌های نانوایی، میزان برخی از تخلفات نیز در آن‌ها کاهش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز