خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین:

42 برنامه در بخش بین المللی تئاتر صاحبدلان اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۳۱۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در نخستین بخش بین المللی تئاتر صاحبدلان که با حضور ۴ گروه تئاتر خارجی در قزوین برگزار شد، ۴۲ برنامه در سطح استان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدحسین فائزی شامگاه پنجشنبه در اختتامیه نخستین جشنواره بین المللی تئاتر صاحبدلان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: جشنواره صاحبدلان جشنواره‌ای با محتوای دینی است و میزبانی چنین رویدادی باعث افتخار استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: در این جشنواره میهمان ۵۰ میهمان خارجی و ۴ گروه تئاتر از عراق و عمان بودیم و در طول جشنواره برنامه‌های مختلف ازجمله پرده‌خوانی، اجرای تئاتر و کارگاه آموزشی برگزار شد.

وی بیان کرد:  با حسن نظر معاون هنری و مدیرکل هنرهای نمایشی میزبان این رویداد فاخر شدیم و از عوامل برگزار کننده و همراه تشکر می‌کنیم.

در سال جاری سیزدهمین جشنواره تئاتر صاحبدلان در سطح کشور و نخستین بخش بین بین المللی این جشنواره از 28 خرداد تا یکم تیر ماه به میزبانی استان قزوین برگزار شد که در آن گروه‌های تئاتر از کشورهای عمان و عراق حضور داشتند.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز