خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

اولین رویداد بین‌المللی هنری در استان قزوین برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۹۷۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در اولین قدم از میزبانی رویدادهای بین المللی هنری در استان قزوین کهن دیار فرهنگ و هنر میزبان اولین دوره جشنواره بین المللی تئاتر صاحبدلان شد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین فائزی گفت: با انعقاد تفاهم نامه صورت گرفته با مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین جشنواره بین‌المللی تئاتر صاحبدلان به میزبانی استان قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: در این تفاهم نامه که  30 اردیبهشت ماه 1402 به امضاء رسید، این جشنواره به مدت 5 روز و با دعوت از گروه‌های تئاتری بین الملی در استان قزوین برگزار و از عموم مردم هنردوست استان قزوین دعوت می‌شود تا از آثار به اجرا درآمده در این جشنواره دیدن کنند.

وی عنوان کرد: زمان دقیق اجرای این رویداد و برنامه اجراها به‌زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: با حضور و مشارکت هنرمندان و تمام ظرفیت‌های استان قزوین، امید داریم  تا در آینده‌ای نزدیک استان قزوین خانه و میزبان رویدادهای مختلف بین المللی هنری باشد و جشنواره بین‌المللی تئاتر صاحبدلان اولین قدم از حرکت به سوی این هدف عالی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز