خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

اثر هنرمندان قزوین شنبه در جشنواره تئاتر فجر روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۰۵۲

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قزوین گفت: اثر نمایشی "شاید باران شدی" از استان قزوین روز شنبه در جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تماشاخانه چهارسو روی صحنه می‌رود.

کیوان حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آثار نمایشی قزوین در جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: از استان قزوین در بخش صحنه‌ای اثر "شاید باران شدی" با نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مرتضی نجفی به جشنواره راه پیدا کرده است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قزوین ادامه داد: در بخش نمایشنامه‌نویسی بر اساس آرای هیأت داروان نیما حسن بیگی برای «سوناتِ ناتمامِ یک زندگی مشترک» برنده جایزه اول (دیپلم افتخار و تندیس) شد، همچنین نمایشنامه لیلا روغنگیر هم تقدیر شد.

وی عنوان کرد: در بخش رادیویی هم دو اثر نمایشی از استان قزوین به جشنواره راه پیدا کردند.

حبیبی اظهار کرد: شاید باران شدی با 39 اثر در این جشنواره رقابت خواهد کرد، همه گروه‌ها تلاش می‌کنند، هنرمندان استان قزوین باوجود اینکه امکانات گسترده‌ای ندارند اما در جشنواره‌های مختلف درخشان حضور یافته‌اند، در جشنواره سال گذشته حضور موفقی داشته و در این جشنواره هم تلاش خواهند داشت.

وی بیان کرد: جشنواره بین المللی تئاتر فجر بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری کشور است،  اما باید تو.جه داشت که روزهای جشنواره می‌گذرد و باید از مدیران فرهنگی درخواست داشت که مطالبات هنرمندان را از طریق قانون پیگیری کنند، بودجه و سخت افزار را فعال کنند، زیرا حمایت و داشتن سالن تماشاخانه و نگارخانه به تولید آثار نمایشی کمک می‌کند و ما در این حوزه در استان کمبود داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز