خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

برگزاری کارگاه توانمندسازی مدیران مدارس قزوین ضرورت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۳۶۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برگزاری کارگاه توانمندسازی با حضور اساتید برجسته کشوری برای مدیران مدارس یکی از مواردی است که باید در آموزش و پرورش استان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نقی سیاهکلی مرادی در همایش تبیین برنامه‌ها و  اهداف دوره ابتدایی با اشاره به نقش فوق العاده و بی بدیل مدیران مدارس در نظام تعلیم و تربیت گفت: مدیران ندارس باید سعه صدر را سرلوحه کارهای خود قرار داده و از لحاظ اخلاقی و رفتاری باید به گونه‌ای باشند که الگوی مناسبی برای دانش‌آموزان و اولیا قرار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: داشتن برنامه کاری معین جهت رسیدن به اهداف متعالی تعلیم و تربیت هم از مواردی است که مدیران باید به آن توجه داشته باشند.

وی از قانونمندتر شدن ثبت‌نام‌ها در مدارس در سال جاری تشکر کرد و افزود: مبنای کار شما باید قانون باشد؛ در این صورت هم شما بهتر و راحت‌تر عمل خواهید کرد و هم پاسخگویی مسئولین آموزش وپرورش آسان‌تر خواهد بود.

این مسئول بیان کرد: مدیر باید تصمیم‌گیر بوده و ضمن مشورت با حوزه‌های اداری مربوطه ر صورت رسیدن به تصمیم قاطعانه عمل کند.

وی ادامه داد: شناسایی و به کارگیری از ظرفیت نیروهای کارآمد و متخصص، شفافیت، وظیفه شناسی، بهره گیری از ظرفیت‌های مشارکت مردمی در اداره مدارس، پرهیز از تغییر طرح و رنگ لباس فرم دانش آموزان، جدی گرفتن نماز جماعت مدارس، پیگیری نهضت ملی حفظ قرآن کریم، توجه به آیین نامه های اجرایی مدارس و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از دیگر مواردی است که باید توسط مدیران مد نظر قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز