خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

آموزش و پرورش قزوین زمینه همکاری با سمن‌ها را افزایش دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۳۸۳

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر لزوم تعامل سازنده و اثربخش تشکل‌های دانش آموزی و سمن‌ها گفت: قطعا فضای آموزش و پرورش باید به سمتی برود که زمینه فعالیت سمن‌ها در آن فراهم شود.

به گزارش ایلنا، نقی سیاهکالی مرادی در دهمین نشست شورای هماهنگی تشکل‌های دانش آموزی و سازمان‌های فرهنگی مردم نهاد استان قزوین با اشاره به اهمیت تشکل‌های دانش آموزی و سمن‌ها و همچنین اهمیت شبکه سازی گفت: شبکه سازی کار بزرگی است و باعث استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: شورای دانش آموزی یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌ها است که در آن سالانه هزاران دانش آموز تمرین مسئولیت پذیری می‌کنند.

وی عنوان کرد: از دیگر ظرفیت‌های ما وجود دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی است که بهره گیری از توان آنان به پویایی و بالندگی نظام تعلیم و تربیت کمک خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: تشکل‌ها و سمن‌ها باید به تربیت دانش آموزانی با تفکر خلاق و انتقادی، دارای ارزش‌ها و سجایای اخلاقی، دارای سازگاری خانوادگی بالا، صلح دوست و معنویت گرا کمک کنند.

سیاهکالی مرادی گفت: باید با کمک هم به تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازیم و دانش آموزانی تربیت کنیم که ملیت خود را قبول داشته و به ایرانی بودن خود افتخار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز