خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

۲۳۲ آموزشگاه غیردولتی استان قزوین در طرح مدارس همدل شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۱۲۳

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: پارسال ۲۳۲ آموزشگاه غیردولتی و هیات امنایی در طرح ملی مدارس همدل شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار ایلنا در قزوین، حسنعلی اصغری گفت: پارسال ۲۳۲ آموزشگاه غیردولتی و هیات امنایی در طرح طرح ملی مدارس همدل شرکت کردند که برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ باید واحد‌های آموزشی ضمن حفظ آمار سال گذشته، حداقل یک دانش‌آموز مستعد تحت پوشش را ثبت‌نام کنند و تحت تعلیم و تربیت قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: در این طرح ملی مدارس، ۲۵۰ دانش آموز مستعد تحت پوشش کمیته امداد در مدارس غیردولتی هیات امنایی به صورت رایگان ثبت‌نام و با حفظ حرمت و کرامت در کنار سایر دانش آموزان به تحصیل مشغول شدند.

وی اظهار داشت: طرح مدارس همدل بستر مناسبی برای حمایت تحصیلی از دانش آموزان نیازمند است که در آن، دانش‌آموزان هدف، بدون پرداخت شهریه در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم مشغول به تحصیل می‌شوند.

اصغری با بیان اینکه قزوین جزو چهار استان برتر در اجرای طرح ملی همدل در کشور است، افزود: این طرح در سال تحصیلی جدید هم با جدیت دنبال می‌شود و دانش آموزان مستعد با همکاری کمیته امداد و مدیران مدارس شناسایی و جذب مدارس هیات امنایی و غیرانتفاعی خواهند شد.

استان قزوین دارای ۲۳۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز