خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

نظام رتبه بندی معلمان قزوین در آینده نزدیک اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۷۹۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: بعد از تلاش‌های صورت رفته اجرای طرح رتبه بندی و ممیزی‌‍های مرتبط با آن ابلاغ شده و انتظار داریم با تاوجه به مدارک دریافت شده نظام رتبه بندی معلمان استان در دو ماه آینده اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نقی سیاهکالی مرادی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که ظهر امروز در فرمانداری آبیک برگزار شد، گفت: در زمان کرونا آموزش با سختی و مشکلات مختلفی مواجه بود و از این رو در تابستان امسال فراهم کردن شرایط برای حضور دانش آموزان در کلا‌س‌های فوق برنامه که به صورت حضوری برگزار خواهد شد، ضرورت دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: لازم است برای برنامه‌های فوق برنامه بویژه در بخش قرآنی، کمیته امداد هم ورود کرده و دانش‌آموزان تحت پوشش خود را برای شرکت در کانون‌ها و کلاس‌ها ثبت نام کند.

وی عنوان کرد: رعایت اصول اولیه عفاف و حجاب در مدارس و همچنین ادارات آموزش و پرورش یک یکی از مواردی است که باید مورد وجه قرار گیرد.

این مسئول بیان کرد: با توجه به قراردادی که با سازمان اسناد منعقد شده، تمام املاک آموزش و پرورش اعم از مدارس و زمین‌های آموزشی در آینده نزدیک تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز