خبرگزاری کار ایران

امیدوارم میثاق را در اصفهان ببریم؛

کشاورز: گیتی‌پسند کار سختی برای قهرمانی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۵۸

تیم ما برای قهرمانی بسته شده و باشگاه و کادر فنی و بازیکنان خوبی داریم اما کار ما برای کسب عنوان قهرمانی خیلی سخت است.

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: اکثر مصدومان ما به تیم اضافه شده‌اند و شرایط بهتری نسبت به هفته‌های اول لیگ داریم.

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در آستانه بازی با میثاق‌تهران هم شرایط خودم خوب است و هم وضعیت تیم‌ ما خیلی بهتر از قبل است. اکثر مصدومان به تیم اضافه شده‌اند و وضعیت ما نسبت به هفته‌های اول لیگ خیلی بهتر است.

این ملی پوش فوتسال خاطرنشان کرد: البته میثاق تیم خیلی خوبی است و امیدواریم این بازی را ببریم. به هر حال در این بازی میزبان هستیم و در اصفهان بچه‌های ما خیلی خوب کار می‌کنند و از حمایت هواداران‌ کمک می‌گیریم. ما زمین بسیار خوبی داریم که به کیفیت بازی کمک می‌کند.

وی همچنین تاکید کرد: میثاق بازیکنان جوان و بسیار با انگیزه‌ای دارد. محمود خوراکچی هم از مربیان خوب ایران است که بسیار با دانش و کارکشته است و کارش را خوب بلد است، اما خیلی امیدواریم این تیم خوب را ببریم.

کشاورز در پایان گفت: به قهرمانی تیم‌ در این فصل خیلی امیدوارم. با این تیمی که داریم، به قهرمانی خیلی امیدوارم. تیم ما برای قهرمانی بسته شده و باشگاه و کادر فنی و بازیکنان خوبی داریم اما کار ما برای کسب عنوان قهرمانی خیلی سخت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز