خبرگزاری کار ایران

به دنبال نتایج‌ضعیف در لیگ‌برتر؛

کشاورز از سرمربیگری گیتی‌پسند کناره‌گیری کرد / پایان‌زود رویای مربیگری!

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۵۳۷

کشاورز که از ابتدای فصل جاری لیگ برتر فوتسال به عنوان بازیکن - مربی در تیم فوتسال گیتی پسند فعالیت می کرد، جمعه شب بعد از شکست ۳ بر ۲ این تیم برابر شهید منصوری قرچک از سمت خود استعفا کرد.

به دنبال نتایج ضعیف تیم گیتی پسند در رقابت های لیگ برتر فوتسال محمد کشاورز از سمت مربیگری این تیم کناره گیری کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کشاورز که از ابتدای فصل جاری لیگ برتر فوتسال به عنوان بازیکن - مربی در تیم فوتسال گیتی پسند فعالیت می کرد، جمعه شب بعد از شکست ۳ بر ۲ این تیم برابر شهید منصوری قرچک از سمت خود استعفا کرد. قرار است، هیات مدیره باشگاه گیتی پسند عصر امروز در خصوص استعفای کشاورز تصمیم‌گیری کند.

تیم گیتی‌پسند اصفهان در پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران با کسب ۱۳ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت. تیم گیتی‌پسند اصفهان سابقه قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر فوتسال را در کارنامه خود دارد.

حسین عراقی‌زاده قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت سرمربیگری تیم فوتسال گیتی پسند اظهار کرد: کشاورز بعد از بازی با منصوری در رختکن به صورت شفاهی استعفا کرد. بعد از آن هم استعفایش را به علی طاهری مدیرعامل باشگاه ارائه کرد. طاهری هم از صبح امروز جلساتی را برگزار کرده و قرار است نتیجه این جلسه را در هیات مدیره مطرح کند.

وی افزود: باشگاه هنوز به نتیجه خاصی نرسیده است. ممکن است با استعفای کشاورز موافقت شود و حتی ممکن است موافقت نشود! به هر حال جلسات ادامه دارد تا وضعیت سرمربی مشخص شود.

عراقی‌زاده با بیان اینکه تمرینات تیم فوتسال این باشگاه از فردا یکشنبه از سر گرفته خواهد شد، گفت: استعفای کشاورز از سرمربیگری تیم بوده و اگر با این استعفا موافقت شود، وی به عنوان بازیکن و کاپیتان به کارش در تیم ادامه خواهد داد.

به نظر می‌رسد با این اتفاق رویای مربیگری کشاورز خیلی زود پایان یافت و حالا این ملی‌پوش فوتسال ایران باید همچنان در زمین فوتسال کارش را به عنوان بازیکن ادامه دهد تا با افزودن بر تجربیات خود در زمینه فنی بتواند مدارج موفقیت در مربیگری را نیز طی کند.

کشاورز نتوانست راهی را که پیش از او وحید شمسایی در دبیری‌تبریز آغاز کرده بود تداوم ببخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز