خبرگزاری کار ایران

بازی با گیتی‌پسند جذاب و دیدنی خواهد بود؛

شمسایی: همواره خود را سرباز ایران می‌دانم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۳۸

من در ۱۳ سالی که با افتخار پیراهن مقدس تیم ملی را پوشیدم خودم را سرباز ایران می‌دانستم. امروز هم به هر نوعی که بتوانم به تیم ملی کمک کنم دریغ نخواهم کرد.

سرمربی - بازیکن تیم دبیری تبریز، درخصوص دیدار حساس روز جمعه تیمش مقابل مقابل گیتی‌پسند اظهار داشت: تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان به عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی آسیا در ترکیب خود از وجود ۷ بازیکن ملی‌پوش و با تجربه بهره می‌برد و بدون شک بازی خوب و حساسی مقابل این تیم پیش رو داریم.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی با بیان این مطلب اظهار کرد: فکر می‌کنم دیدار دبیری تبریز - گیتی‌پسند بازی خیلی جذاب و دیدنی خواهد بود و تماشاگران این مسابقه از دیدن این دیدار لذت خواهند برد. با این وجود و با تمام احترامی که برای تیم رقیب قائل هستیم برای کسب ۳ امتیاز وارد زمین مسابقه خواهیم شد و می‌خواهیم پیروز این دیدار حساس باشیم.
شمسایی ضمن تاکید بر اینکه دیدار دبیری تبریز - گیتی‌پسند اصفهان به دلیل باقی ماندن ۹ هفته دیگر از لیگ، فینال لیگ نیست، افزود: لیگ برتر همچنان ادامه دارد و با این بازی تکلیف قهرمان مشخص نمی‌شود. با اینکه از لحاظ جدولی بازی سنگینی است و پیروزی در این دیدار می‌تواند پرش خوبی برای به سمت قهرمانی باشد اما با این وجود چیزی تمام‌شده نیست و رقابت همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: قطعاً ما به دنبال بیشتر کردن اختلاف امتیاز با گیتی‌پسند هستیم و این تیم هم به دنبال کمتر کردن اختلاف امتیازات است. شک نکنید

شمسایی در خصوص درخواست مالک باشگاه دبیری از مسئولان برای بازگشت وی به تیم ملی گفت: در حال حاضر تمرکز من روی بازی با گیتی‌پسند و ۹ هفته باقی‌مانده از لیگ فوتسال است و برای موفقیت دبیری در لیگ برتر تلاش می‌کنم. اما در عین حال باید بگویم که تیم ملی برای یک کشور است و متعلق شخص خاصی نیست و من نیز در ۱۳ سالی که با افتخار پیراهن مقدس تیم ملی را پوشیدم خودم را سرباز ایران می‌دانستم. امروز هم به هر نوعی که بتوانم به تیم ملی کمک کنم دریغ نخواهم کرد.

دیدار دبیری و گیتی پسند روز جمعه از ساعت ۱۷.۳۰ آغاز و این دیدار از شبکه ورزش نیز پخش خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر