خبرگزاری کار ایران

مومن‌زاده نقش خودش را به خوبی ایفا خواهد کرد؛

عابدینی‌زاده: تلاش می کنیم امسال به لیگ برتر صعود کنیم

کد خبر : ۱۰۸۷۹۴

تیم ما در اولین بازی پیکان را شکست داد و قابل پیش بینی بود که فصل را خوب شروع کند چون اسکلت اصلی تیم را از سال گذشته حفظ کرده ایم و کادر فنی خوب و بازیکنان قوی داریم که تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته اند.

مدیرعامل باشگاه پارسه تهران گفت: با یک برنامه ۳ ساله جلو می رویم تا تیم را به لیگ برتر بیاوریم.

کاوه عابدینی زاده در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ما یک برنامه ریزی ۳ ساله داشتیم و امسال سال سوم ان است و با تمام توان جلو می رویم تا تیم را به لیگ برتر بیاوریم. تیم ما در اولین بازی پیکان را شکست داد و قابل پیش بینی بود که فصل را خوب شروع کند چون اسکلت اصلی تیم را از سال گذشته حفظ کرده ایم و کادر فنی خوب و بازیکنان قوی داریم که تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته اند. ما در حال حاضر ۱۳۰۰ دقیقه است که نباخته ایم اما کار خیلی سختی در لیگ یک داریم و با همدلی بچه ها و توانایی کادر فنی می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در مورد هدف تیمش در این فصل گفت: هدف ما صعود به لیگ برتر است و تیم ما این پتانسیل را دارد. پارسه ترکیبی از بازیکنان با تجربه و توانمند و جوانان مستعد است که می توانند تمام بازیها را با شرایط مطلوب پیش ببرند. به این تیم امیدوارم و تلاش می کنیم تا در پایان فصل به هدفی که داریم، برسیم.

عابدینی زاده در پایان گفت: آقای امامی فر که هدایت پارسه تهران را برعهده دارد از دوستان و همبازیان قدیمی ما بوده ودر خانواده عابدینی ها حضور داشته و همواره کنار ما بوده و در این ۳ سال کنار ما کار کرده و جزو تیم ما است. ایشان توانایی هایش را نشان داده و مربی با اخلاقی است که توانایی فنی خوبی دارد و نیاز است که فوتبال ما از این مربیان خوب زیاد داشته باشد. تیم ما یک کاپیتان موثر و بزرگ به نام مومن زاده دارد که نقش خودش را امسال به خوبی ایفا خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز