خبرگزاری کار ایران

برای آسیایی شدن باید برنده شویم؛

گل‌محمدی: بازی سختی مقابل پیکان داریم/بازیکنانم به خوباوری خوبی رسیدند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تاکید کرد که تیمش برای اینکه بتواند سال آینده سهمیه آسیایی را کسب کند به ۳ امتیاز بازی با پیکان چشم دوخته است.

به گزارش ایلنا،  یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو، در مورد این بازی اظهار داشت: فردا بازی سختی مقابل پیکان داریم. حریف ما تیمی است که سخت گل می‌خورد و خط دفاعی خوبی دارد ضمن اینکه بازیکنان بزرگ و تاثیرگذاری در این تیم حضور دارند. امیدوارم روند خوب مان را در 2،3 ماه اخیر  هم ادامه دهیم و بازی با پیکان هم بار فنی داشته باشد و هم تماشاگرپسند باشد.

وی ادامه داد: ما انگیزه زیادی داریم تا بتوانیم بازی فردا را به نفع خود تمام کنیم و دست پر به اصفهان برگردیم. بازی با پیکان بسیار برای ما حیاتی است چون برای گرفتن سهمیه آسیایی باید 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

سرمربی ذوب‌آهن افزود: باز هم تاکید می‌کنم که مقابل پیکان کار دشواری داریم اما بازیکنانم به خودباوری و اعتماد به نفس لازم رسیده‌اند هر چند نگران این هستم که این خودباوری و اعتماد به نفس انگیزه و تمرکز بازیکنان را کم کند.

گل‌محمدی در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش برای بازی فردا گفت: 3 بازیکن امیدمان که در اختیار تیم امید است که البته یکی از آنها به اردو برگشت، عباسی و فرهادی  هم مصدوم هستند که امیدوارم جای خالی آنها را با بازیکنان جوانی که داریم پر کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که برنامه‌ریزی فدراسیون برای تیم امید آیا لطمه‌ای به کار تیمش خواهد زد یا خیر، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه 3 بازیکن‌مان در اردوی تیم امید بودند می‌توانستیم طبق قانون مقابل پیکان بازی نکنیم اما اگر این اتفاق رخ می‌داد تیم من یک ماه از شرایط مسابقه دور می‌شد به خاطر همین دوست داشتیم که مقابل پیکان بازی کنیم تا ریتم نتیجه‌گیری‌مان ادامه داشته باشد. امیدوارم که نبود بازیکنان امید تیم‌مان به ذوب‌آهن لطمه نزند که اگر هم لطمه بزند کاری نمی‌شود کرد. در مجموع خودمان قبول کردیم مقابل پیکان بازی کنیم.

کد خبر : ۲۶۰۵۵۸