خبرگزاری کار ایران

نظری جویباری‌ خبرداد:

مذاکره‌استقلال با سایپا برای جذب کاوه رضایی / قصد جذب جانواریو را نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۴۰۹

هیچ صحبتی با مدیر برنامه‌های جانواریو نداشته ایم و نامه ای برای جذب وی ارسال نشده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال مذاکره با باشگاه سایپا برای جذب کاوه رضایی را تایید کرد.

به گزارش ایلنا، علی نظری جویباری درباره ارسال نامه باشگاه استقلال برای جذب کاوه رضایی افزود: طبق درخواست امیر قلعه نویی و کادر فنی برای جذب این بازیکن به باشگاه سایپا نامه ای ارسال کردیم و برای در اختیار گرفتن این بازیکن مکاتبات خود را آغاز کرده ایم.

وی سپس درباره شایعه جذب جانواریو اضافه کرد: هیچ صحبتی با مدیر برنامه های جانواریو نداشته ایم و نامه ای برای جذب وی ارسال نشده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره خبر منتشر شده در رسانه ها مبنی بر بدهکاری بازار مبل ایران به باشگاه استقلال اظهار کرد: طرف قرار داد بازار مبل شرکت توسعه صنایع نوین است و بازار مبل در فصل جاری قرار دادی با باشگاه استقلال ندارد و من در جریان تعهدات میان این دو شرکت نیستم.

وی ادامه داد: اما باید بگویم در اینجا از تلاشهای شرکت توسعه صنایع نوین و به ویژه قائم مقام شرکت، مهندس سبک دست برای حمایتهایشان از باشگاه تشکر می کنم و همچنین از مهندس علی انصاری که به مانند سالیان گذشته یار و یاور باشگاه استقلال بوده اند و در این فصل نیز به عنوان حامی مالی، از باشگاه استقلال حمایت کردند نیز ممنونم. هر چند که در جریان قرار داد و توافقات این دو عزیز و شرکتهای مطبوعشان نیستم اما من بعید می دانم که بحثی مانند بدهی در جریان باشد. استقلال در این فصل، شرکت توسعه صنایع نوین را به عنوان اسپانسر اصلی و بازار مبل را به عنوان اسپانسر پیراهن در کنار خود دارد و قدردان زحمات هر دو این عزیزان نیز هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز