خبرگزاری کار ایران

راه آهن تیم سخت کوشی است؛

نصرتی: امسال کمی بدشانس بودیم / برای ۳ امتیاز به میدان می رویم

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۲۱۲

امسال کمی بدشانس بودیم و هر چند بچه ها تلاش زیادی کردند اما موقعیت های بسیار خوبی که به دست آوردیم تبدیل به گل نشد و نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: راه آهن تیم سخت کوشی است اما برای ۳ امتیاز بازی مقابل این تیم به میدان می رویم.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: راه آهن در این فصل اکثر گل هایش را در دقایق پایانی زده که نشان می دهد تیم سخت کوشی است و تا آخرین لحظه برای کسب ۳ امتیاز تلاش می کند اما با توجه به شرایطی که در جدول داریم برای کسب ۳ امتیاز به میدان می رویم.

وی افزود: امسال کمی بدشانس بودیم و هر چند بچه ها تلاش زیادی کردند اما موقعیت های بسیار خوبی که به دست آوردیم تبدیل به گل نشد و نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. باید تلاش کنیم تا در ۲ بازی باقی مانده از نیم فصل اول امتیازات کامل را بگیریم و در جدول جایگاه خوبی به دست بیاوریم تا در نیم فصل دوم با روحیه بهتری کار کنیم. البته کارمان در نیم فصل دوم سخت تر خواهد بود اما پیکان پتانسیل کسب نتایج بهتر را دارد.

مدافع تیم فوتبال پیکان در مورد تغییر مدیریت در این باشگاه اظهار داشت: این مسائل در حیطه ما نیست اما مدیریت قبلی تلاش خودش را کرد و در نهایت تصمیم به کناره گیری گرفت که خود ما هم از این تصمیم شوکه شدیم اما به هر حال اتفاقی است که افتاده و امیدوارم مدیریت جدید که سابقه حضور در پیکان را هم داشته بتواند موفق شود و روزهای خوبی در انتظار تیم ما باشد.

نصرتی در پایان گفت: بازی با راه آهن برای ما خیلی مهم است و مطمئن هستم بچه ها شرایط تیم را درک کرده اند و با تمام قوا به مصاف راه آهن می رویم. حمید استیلی تیم بسیار خوبی ساخته و امیدوارم بتوانیم با شکست راه آهن در جدول چند پله صعود کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز