خبرگزاری کار ایران

تاکتیک‌قلعه‌نویی برای همه شناخته‌شده؛

حجازی: بعید می‌دانم این استقلال قهرمان شود / پرسپولیس شانسی برای قهرمانی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۵۹۹

استقلال یک مهاجم خوب و یک بازیگردان سطح بالا می‌خواهد / نقطه‌ضعف بزرگ تیم خط دفاع است / تاکتیک استقلال برای بقیه تیم‌ها شناخته شده…

بازیکن و مربی سابق تیم فوتبال استقلال معتقد است تیم امیر قلعه‌نویی در این فصل مشکلات زیادی دارد و با این شرایط بعید است آبی‌پوشان‌تهرانی برخلاف ادعای سرمربی آبی‌ها قهرمانی شوند، مگر اینکه در ادامه‌فصل تغییراتی در این مجموعه ایجاد شود.

گفت‌وگوی آتیلا حجازی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

در مورد ۳ شکست متوالی استقلال چه‌نظری دارید؟
قبل از بازی با ذوب‌آهن گفته بودم استقلال بازی خیلی‌سختی در اصفهان دارد چون بازی‌های ذوب‌آهن را دیده بودم و تیم خیلی خوبی است، اما در نبود حدادی‌فر و مسلمان تیم چندان قوی و قدرتمندی نبودند. نمی‌دانم مشکل‌استقلال چیست که ۳ بازی پشت سر هم باخته، ‌ با این حال مربیان استقلال می‌گویند قهرمان می‌شویم، اما نمی‌دانم چرا روند تیم خوب نیست.

قلعه‌نویی بعد از این شکست باز هم اعلام کرد این استقلال قهرمان می‌شود؟
امیداوریم بشود، اما با این شکل و شمایل بعید است، مگر اینکه در ادامه فصل تغییرات در تیم ایجاد شود. استقلال ۲-۳ مشکل بزرگ دارد. استقلال یک مهاجم خوب و یک بازیگردان سطح بالا می‌خواهد و نقطه ضعف بزرگ تیم خط دفاع است و اگر برطرف نشود در بازی‌های بزرگ به مشکل می‌خورد. تاکتیک‌استقلال برای بقیه تیم‌ها شناخته شده و همه می‌دانند سانترهای خسرو حیدری و سرعت فخرالدینی در سمت راست، تاکتیک‌اصلی این تیم است و تیمی که جناح راست استقلال را ببندد، استقلال به مشکل می‌خورد. با این شیوه، قهرمانی استقلال سخت است، مگر اینکه تغییرات ایجاد شود و ساختار دفاعی تیم درست شود.

قلعه‌نویی بعد از شکست از ذوب‌آهن مدعی شد تیمش باید چند گل می‌زده و حریف اصلا موقعیتی نداشته…
احتمالا منظور قلعه‌نویی این بازی نبوده و یک بازی دیگر را گفته است.

به نظر می‌رسد شما به قهرمانی استقلال هیچ امیدی ندارید؟
نه اینکه امیدی نداشته باشم، به هر حال فاصله امتیازات خیلی کم است و با یک برد می‌شود به صدر جدول رسید. به نظر من تراکتورسازی، استقلال و سپاهان مدعیان اصلی قهرمانی هستند و بقیه تیم‌ها اصلا در حد و اندازه‌های قهرمانی نیستند.

پرسپولیس را مدعی قهرمانی نمی دانید؟
نه، پرسپولیس برای قهرمانی شانسی ندارد. ممکن است جزو ۴-۵ تیم بالای جدول باشد، اما برای قهرمانی شانسی ندارد.

در مورد حضور علی کریمی در کادر فنی تیم ملی چه صحبتی دارید؟
در اینکه علی کریمی بازیکن بسیار بزرگ ومحبوبی بوده، شکی نیست و خیلی راحت می‌توانست با رفتن به کلاس‌های پیشرفته سرمربی تیم ملی شود. کی‌روش صد در صد به خاطر محبوبیت کریمی او را انتخاب کرده و گفته یک مربی جوان دیگر که فکر می‌کنم فرهاد مجیدی است به تیم ملی اضافه خواهد شد. کی‌روش خیلی سیاست‌مدارانه انتخاب کرده و چون علی کریمی را خانوادگی دوستش داریم، امیدوارم موفق شود. کریمی پتانسیل و کاریزمای سرمربیگری را دارد و با رفتن به کلاس‌های پیشرفته مربیگری، بهتر هم می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز