خبرگزاری کار ایران

با پایان مهلت قانونی ثبت نام؛

تعداد نامزدهای ریاست هیات فوتبال تهران به ۱۳ نفر رسید / درودگر ثبت نام نکرد!

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۹۵

نام نویسی از نامزدهای هیات فوتبال تهران پس از شائبه هایی که در مرحله اول ثبت نام بوجود آمد با دستور علی کفاشیان باطل و مجددا انجام شد.

با پایان مهلت ثبت نام از نامزدهای ریاست هیات فوتبال تهران، ۱۳ نفر برای شرکت در انتخابات این هیات ثبت نام کردند که سرانجام صادق درودگر از کاندیداتوری صرفنظر کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، بنابر اعلام عابدینی دبیر مجمع هیات تهران در مهلت قانونی ۱۳ نفر برای ریاست هیات فوتبال تهران ثبت نام کردند که در نوع خودش جالب توجه است.

مهدی اربابی، سرپرست، گودرزی، منوچهری، ابوالقاسم‌پور، حبیب الله شیرازی، روحانیون، سعید نحوی، مهرداد حاجی خانی و مجتبی شیرازی از جمله نامزدهای انتخابات ریاست هیات تهران هستند.
عابدینی در مورد زمان برگزاری انتخابات هیات تهران گفت: تعیین زمان انتخابات به نظر آقای کفاشیان به عنوان رئیس مجمع بستگی دارد.
وی از اعلام هرگونه اسامی نامزدهای احتمالی خودداری کرد و آن را به بعد از احراز مدارک موکول کرد.

نام نویسی از نامزدهای هیات فوتبال تهران پس از شائبه هایی که در مرحله اول ثبت نام بوجود آمد با دستور علی کفاشیان باطل و مجددا انجام شد. در مرحله اول ۶ نفر ثبت نام کرده بودند که به گفته کفاشیان صلاحیت ۵ نامزد به جزو حبیب الله شیرازی رئیس فعلی هیات تائید نشده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز