خبرگزاری کار ایران

یکی از دلایل اصلی فساد، دولتی بودن فوتبال است؛

افضلی‌فر: منتظر بخش دوم گزارشات وزارت اطلاعات درباره فساد در فوتبال هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۴۰

بخش اول گزارشات وزارت اطلاعات در خصوص فساد و تخلف در فوتبال به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ارسال شده است منتها منتظر بخش دوم آن هستیم.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: بخش اول گزارشات وزارت اطلاعات در خصوص فساد و تخلف در فوتبال به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ارسال شده است منتها منتظر بخش دوم آن هستیم.

مصطفی افضلی‌فر در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص گزارش ارسال شده از سوی وزارت اطلاعات به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این گزارش وزارت اطلاعات بیشتر به عوامل ریشه ای فساد در فوتبال پرداخته شده است و بنا هم نیست این مسائل رسانه ای شود، ما امیدواریم درسریع‌ترین زمان گزارشات دوم وزارت اطلاعات هم ارسال شود و ما براساس ماده پنجم وظیفه خود که احراز تخلف و ارسال مدارک به قوه قضاییه است را انجام دهیم.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها نظارتی قضایی باید به صورت سیستماتیک برای مبارزه با تبانی و فساد در فوتبال تلاش کنند اما اگر فقط چند دستگاه آنهم به صورت مقطعی بخواهند با این معضل برخورد کنند صحیح عمل نکرده ایم.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ خاطر نشان کرد: ما سعی می کنیم تا پایان سال جاری پرونده تبانی و فساد در فوتبال را جمع بندی بکنیم.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی فساد در فوتبال دولتی بودن آن است و باید فوتبال به بخش خصوصی واگذار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز