خبرگزاری کار ایران

استقلال را مثل کف دست‌ می‌شناختیم؛

دایی: عدالت رعایت نشد / بازیکنان من لیاقت قهرمان شدن را دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۲۴

می‌توانیم به قهرمانی امیدوار باشیم. مطمئن باشید بهتر از این تمرین و کار می‌کنیم تا بتوانیم قهرمان لیگ شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیمش بر بازی مسلط بود و عدالت فوتبال رعایت نشد.

علی دایی پس از پایان دربی ۷۸ گفت: امروز عدالت رعایت نشد. ما در این بازی خیلی بهتر از حریف‌ بودیم و می‌توانستیم پیروز شویم.

وی با بیان اینکه در این بازی همه کار کردیم، افزود: در نیمه نخست حاکمیت توپ‌ ما بیشتر از استقلال بود. آنها در نیمه دوم حتی شانس یک‌درصدی هم روی دروازه ما نداشتند.

دایی با بیان اینکه بازیکنان ما در موقعیت‌های شوت و پاس اشتباه می‌کردند، خاطرنشان کرد: من برای برخی از لحظات بازی در نیمه دوم افسوس می‌خورم که چند موقعیت داشتیم و خوب کار کردیم اما فوتبال همین است.

سرمربی پرسپولیس درباره درگیری‌های صادقیان در این دیدار نیز گفت: در فوتبال درگیری بوجود می‌آید. همان نیمه اول سید جلال را زدند یا از روی صورت علی‌عسگر رد شدند. ما استقلال را مثل کف دست‌ می‌شناختیم و راه‌های نفوذ را بسته بودیم. ما آنها را خلع سلاح کرده بودیم ولی باید در ضربات آخر دقت می‌کردیم.

وی درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ امسال نیز تصریح کرد ما بازی‌های سخت‌ مثل تراکتور و نفت را پشت سر گذاشتیم و می‌توانیم به قهرمانی امیدوار باشیم. مطمئن باشید بهتر از این تمرین و کار می‌کنیم تا بتوانیم قهرمان لیگ شویم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه این تیم بحران بزرگی را پشت سر گذاشته، گفت: حل این بحران و ارائه این بازی تنها از بچه‌های من بر می‌آید. ما آنقدر شایستگی داریم که قهرمان لیگ شویم.

دایی در باره عدم تعویضی در تیم پرسپولیس در این دیدار نیز افزود: تیم آنقدر خوب بود که احتیاج به تعویض نداشت. لزومی نداشت تعویض کنم. تعویض زمانی صورت می‌گیرد که بازیکنی ضعیف باشد و کارهایی که خواسته‌ام را انجام ندهد که بازیکنان من تمام خواسته‌های من را پیاده کردند. عالی کار کردند.

وی همچنین برای سعید مظفری‌زاده که در این بازی از دنیای داوری خداحافظی کرد نیز آرزوی موفقیت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز