خبرگزاری کار ایران

این اقدام جای تقدیر دارد؛

منتقمی: رئیس جمهوری در نظر دارد کار را به اهل ورزش بسپارد

کد خبر : ۱۱۸۵۴۷

اقدام ریاست جمهوری جای قدردانی دارد که در نظر دارند کار را به اهل خود ورزش بسپارند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در جمع اساتید و هیأت امنای مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس گفت: همانطور که فارغ‌التحصیلان دوره ما امروز در ورزش حضور دارند و از جمله آنها باید به دکتر سجادی اشاره کنم، دانش آموختگان مرکز پرسپولیس هم می‌توانند چهره‌های تاثیرگذار آینده باشند.

به گزارش ایلنا، بهروز منتقمی با اشاره به پیشرفت و توسعه سریع دانشگاه پرسپولیس افزود: آنچه در این مرکز باعثخرسندی من است، سختکوشی، پیگیری و عزم جدی است که وجود دارد. این مسائل من را به یاد دوران دانشجویی خودم می‌اندازد و افسرده می‌شوم از اینکه کار اجرایی، ما را از کسب علم دور می‌کند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با انتقاد از این مساله که بعضی تصور می‌کنند دانش آموختگان تربیت بدنی و ورزشی فاقد توانایی لازم برای امور اجرایی هستند با اشاره به دوران دانشجویی خود گفت: ما در مدرسه عالی ورزش که بعدا دانشکده تربیت بدنی نام گرفت، بودیم. دانش آموختگان آن دوره در عرصه‌های مهمی حضور دارند ک. اقدام ریاست جمهوری جای قدردانی دارد که در نظر دارند کار را به اهل خود ورزش بسپارند.

منتقمی خطاب به اساتید تصریح کرد: می‌خواهم بگویم اتفاقات بزرگ آینده می‌تواند همین حالا رقم بخورد. فارغ‌التحصیلان که توسط شما آموزش می‌بینند، می‌توانند چهره‌های تاثیرگذار در آینده این ورزش باشند و باید برای چنین منظوری تربیت شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همین حالا چه در تهران و چه در سفرهایی که به شهرستانها داریم، متقاضیان زیادی برای راه‌اندازی مراکز علمی و کاربردی پرسپولیس دارند که این نشان از تاثیرگذاری فعالیت‌های این مرکز دارد و این روند باید حفظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز