خبرگزاری کار ایران

/ نمایشگاه مطبوعات - غرفه ایلنا /

منتقمی: پرسپولیس باید دربی را ببرد / نتیجه دربی در سرنوشت درخشان تاثیری ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۹۳۲

ما باید دربی را ببریم چراکه به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم و نباید امتیازی در این بازی از دست بدهیم. شرایط تیم خوب است و مطمئن هستم دربی را به سود خود رقم خواهیم زد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس از غرفه ایلنا در نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.

بهروز منتقمی که در غرفه خبرگزاری ایلنا در بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات حضور یافته بود در گفت وگو با خبرگار ایلنا تاکید کرد که پرسپولیس بدون شک برنده دربی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: ما باید دربی را ببریم چراکه به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم و نباید امتیازی در این بازی از دست بدهیم. شرایط تیم خوب است و مطمئن هستم دربی را به سود خود رقم خواهیم زد.

منتقمی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه دربی بر روی سرنوشت حمی درخشان تاثیرگزار است یا خیر، متذکر شد: امیدوارم که شرایط به سود ما رقم بخورد ولی نتیجه دربی تاثیری در تصمیم گیری درباره آینده کادر فنی پرسپولیس نخواهد داشت.

وی همچنین درباره تغییرات در این تیم در نیم فصل نیز گفت: با صلاحدید کادر فنی چند بازیکن را برای برطرف کردن نقاط ضعف خود جذب خواهیم کرد چراکه تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تلاس می کند و در صورتی که بتوانیم به این رقابت ها برسیم باید شرایط فنی تیم را نیز ارتقا بدهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز