خبرگزاری کار ایران

با کنایه به رفتار طاهری؛

منتقمی: بلد نیستم قهر کنم / ما هم نباشیم نباید همه چیز خراب شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۰۰۸

اگر در جایی موفق نیستیم برای آن مجموعه آرزوی بد نداشته باشیم و آرزوهای خوب کنیم چون پرسپولیس متعلق به همه مردم است و اگر من نیستم نباید همه چیز خراب شود

قائم‌مقام سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است تغییرات بیش از حد مدیریتی برای این مجموعه بزرگ و پرطرفدار مطلوب نیست چراکه هیچ مدیری نمی‌تواند برنامه‌هایش را اجرا کند و با این شرایط پرسپولیس آسیب می‌بیند.

گفت‌وگوی بهروز منتقمی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* اوضاع پرسپولیس را با توجه به اتفاقات‌اخیر چطور می‌بینید؟
ان‌شاالله همه این اقدامات خیر باشد و مشکلی پیش نیاید و شرایط پرسپولیس بهتر شود. امیدوارم در پرسپولیس همه چیز به سمت بهتر شدن پیش برود و تیم در آسیا و لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند. با مدیریت جدید ان‌شاالله پرسپولیس نتیجه بگیرد و اگر کمکی هم از دست ما بر بیاید، انجام می‌دهیم.

* با توجه به حضور نژادفلاح در باشگاه، طاهری قهر کرده و از باشگاه رفته. این اتفاق را چطور ارزیابی می‌کنید؟
ما که از این کارها بلد نیستیم و دوست داریم مجموعه خوب باشد. اگر در جایی موفق نیستیم برای آن مجموعه آرزوی بد نداشته باشیم و آرزوهای خوب کنیم، چون پرسپولیس متعلق به همه مردم است و اگر من نیستم نباید همه چیز خراب شود. این کارها دور از اصول حرفه‌ای و اخلاق و خدمات‌دهی است. یک زمانی مسئولیت با ما است و اگر فرد جدیدی می‌آید، باید به او کمک کنیم تا موفق شود.

* نظر شما در مورد تغییرات بیش از حدی که در پرسپولیس در ماه‌های اخیر انجام شد چیست؟
به هرحال این تغییرات متوالی مطلوب نیست، چون هیچ مدیری نمی‌تواند برنامه‌هایش را اجرا کند. من یک زمانی سرپرست باشگاه بودم و گفتم بهتر است همین‌طوری ادامه دهیم تا باشگاه خصوصی و واگذار شود. تغییرات مدیریتی باعثمی‌شود کسی نتواند برنامه‌هایش را اجرا کند و این مسائل به پرسپولیس آسیب می‌زند. باید زمان داد تا یک مدیر برنامه‌هایش را اجرا کند و نسبت به عملکردش پاسخگو باشد.

* حضور نژادفلاح را در باشگاه پرسپولیس چطور می‌بینید؟
امیدوارم با توجه به اینکه نژادفلاح در پرسپولیس بوده و بی‌تجربه نیست، بتواند موفق شود. نژادفلاح عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس و نماینده‌مجلس بوده و با او کار کرده‌ام. او تجربه کار اجرایی را در حوزه‌ورزش به عنوان مدیرکل تربیت‌بدنی استان تهران دارد و همه این سوابق باید جمع و باعثموفقیت شود. نژادفلاح با این پشتوانه باید در پرسپولیس اثرگذار باشد و اگر کمکی از من بخواهد هم دریغ نمی‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز