خبرگزاری کار ایران

مستحق کسب نتایج بهتری بودیم

سیدعباسی: پارسه راحت می‌تواند به لیگ برتر صعود کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۹۸

تیم ما ۱۷ هفته نباخته بود و رکورد تیم ما شکسته شد و حالا خیال ما راحت شد و استرس نباختن نداریم و باید همه بازی‌های باقی مانده را ببریم.

هافبک تیم فوتبال پارسه تهران گفت: مقابل البدر بندر کنگ بازی دست ما بود اما بر خلفا جریان بازی ۲ گل خوردیم و باختیم.

سیدداود سیدعباسی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مقابل البدر بندر کنگ تیم ما خیلی خوب بازی کرد و بازی دست ما بود اما برخلاف جریان بازی دو گل خوردیم و باختیم. در حال حاضر تیم ما یک مقدار افت کرده، اما انشاءالله بازی با نفت و گاز گچساران را می‌بریم و به کورس قهرمانی برمی‌گردیم. تیم ما ۱۷ هفته نباخته بود و رکورد تیم ما شکسته شد و حالا خیال مان راحت شد و استرس نباختن نداریم و باید همه بازیهای باقی مانده را ببریم.

وی افزود: از روند تیم‌مان در هفته های اخیر راضی نیستم. ما فصل را خوب شروع کردیم اما ۲-۳ هفته است که خوب نتیجه نگرفته ایم. بضاعت تیم ما بیشتر از این است و انشاء الله کادر فنی مشکل تیم را پیدا می کند و بهتر نتیجه خواهیم گرفت ما مستحق نتایج بهتری بودیم چون تیم مان خوب بازی می کند و به خوبی موقعیت می سازیم اما باید در نتیجه گیری بهتر عمل کنیم.

سیدعباسی در پایان گفت: تمام تلاش ما صعود به لیگ برتر است. با توجه به تجربه ای که در لیگ یک دارم باید بگویم که پارسه خیلی راحت می تواند به لیگ برتر صعود کند، ما پتانسیل صعود به لیگ برتر را داریم به شرطی که از این پتانسیل درست استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز